Julekakeekspressen Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Heisann! Vi er tre jenter som skal bake julekaker som elevbedrift, og derfor trenger vi litt innskudd. Kan dere hjelpe oss med å skrive ned deres yndlings julekaker? På forhånd takk. (: Tar gjerne imot alle tips! Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Pepperkaker, ingen over ingen ved siden! Lenke til kommentar
Julekakeekspressen Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 Takk for svar! Nei, vi har allerede planlagt pepperkaker. Hva er du villig til å betale for en boks med ca. 30 kaker(du bestemmer selv hvilke sorter)? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Beklager, men jeg må bare påpeke orddelingsfeilen i tittelen. Det skal være ett ord, ikke tre, altså favorittjulekaker Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Beklager, men jeg må bare påpeke orddelingsfeilen i tittelen. Det skal være ett ord, ikke tre, altså favorittjulekaker Så den jeg å, men siden hun hadde skrevet det rett i resten av posten var det vel bare en glipp? =) Topic-> Har ingen aning, dere må bare se hvor mye dere må ta for å få produksjonen til å gå rundt. Deretter kan dere legge på litt for profitt hvis det er et mål. Når du har den prisen kan du spørre folk om de vil betale den prisen for x mange kaker. Hvis ikke, må dere lage billigere kaker Min bedrift solgte også kaker det ene året på vgs Lenke til kommentar
Julekakeekspressen Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 Angående tittelen så vet jeg hvordan det skrives, men tittelemnet på tråden måtte være tre ord for å få det godkjent og lagt ut. Derfor orket jeg ikke å gjøre noe annet. Tusen takk for svar folkens, det hjelper! Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Angående tittelen så vet jeg hvordan det skrives, men tittelemnet på tråden måtte være tre ord for å få det godkjent og lagt ut. Derfor orket jeg ikke å gjøre noe annet. Tusen takk for svar folkens, det hjelper! Gidder du ikke å ordne emnetittel har du ingen ting her å gjøre in my opinion. "Hva er deres favorittjulekaker" etc. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Mye godt i jula: Sirupssnipper Peppernøtter Krumkaker Kokkosmakroner Smulteringer Julegløgg Marsipan (liker ikke dette selv da men) Juledrops Lenke til kommentar
Julekakeekspressen Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 Takk for svar. (: Foreløpig har vi: - Hvite kakemenn - Pepperkaker - Sjakkruter - Goro - Kokosmakroner - Tyske skiver Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Angående tittelen så vet jeg hvordan det skrives, men tittelemnet på tråden måtte være tre ord for å få det godkjent og lagt ut. Derfor orket jeg ikke å gjøre noe annet. Da kunne du skrevet "Hva er dine favorittjulekaker" eller noe lignende. Regelen ble laget av en grunn, ikke for å være vanskelige. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Herrefred hvor mye drama over ingenting. Men til OP, dere kunne jo kanskje laget karameller også? Det er jo veldig godt med hjemmelagde karameller og det passer jo litt inn til ideen deres. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Herrefred hvor mye drama over ingenting. Men til OP, dere kunne jo kanskje laget karameller også? Det er jo veldig godt med hjemmelagde karameller og det passer jo litt inn til ideen deres. Enig! Små karameller som smelter på tungen! Det hadde jeg kjøpt, lett! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Takk for svar. (: Foreløpig har vi: - Hvite kakemenn - Pepperkaker - Sjakkruter - Goro - Kokosmakroner - Tyske skiver MHHHH, sjakkruter og tyske skiver!! Vet ikke hvor mye jeg hadde betalt for det, er egentlig ganske gnien av meg. Hadde noen komt med en eske sjakkruter så hadde jeg nok kjøpt de med mindre det var altfor overpriset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå