Christal Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Har en laptop som gir meg hele tiden feilmelding 1500 - En annen installasjon er i gang. Har også vært borti noe med installasjonen av Microsoft .net 1.1 ikke ble installert ordentlig og må installeres på nytt. Problemet er jo at jeg får ikke installert noe, ikke en gang .net som han ville at jeg skulle gjøre :!: Har også prøvd å installere Windows Installer CleanUp, MEN jeg får bare samme feilmeldingen her også. Fikk tips om å pakke ut filene med zip eller lignende program, MEN har ikke dette installert på pc siden den er såpass ny, har ikke rukket å laste ned ennå. SÅ mitt spørsmål er, hva kan jeg gjøre for å stoppe windows installeren? Er det mulig å få slettet denne? Det er utrolig irriterende å ha den windows installere greia starte hele tiden! Lenke til kommentar
Zeriz Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Har du en lovlig versjon av Windows? Hvis ikke kan det være årsaken Lenke til kommentar
Christal Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 Jada, har det Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Sjekk oppgavebehandleren om det går en prosess som ser ut til å installere noe og avbryt den, så kan du prøve å installere det du skal. Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Prøv å installer Windows Installer 4.5, velg den som passer ditt operativsystem! Prøv deretter .NET Framework 3.5 Service Pack 1 (fullstendig pakke), og til slutt Update for the .NET Framework 3.5 Service Pack 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå