abene Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Webhotellet Geocities skal i løpet av mandagen stenges for godt. Les mer Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Det var vel ikke sosiale medier som var problemet, men fremveksten av en hel skog av ekstremt rimelig webhotell, enkle publiseringsløsninger og tjenester som blogger.com, live.com etc. Geocities sleit lenge før Facebook, Twitter, MySpace med flere ble virkelig populære. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Min første hjemmeside jeg la ut var på Geocities for nesten 10 år siden Lenke til kommentar
JeffK Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 haha, se dagens xkcd.com! Lenke til kommentar
elpinoino Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 På den norske delen av wikipedia så er det nesten 600 oppføringer til geocities. Det jobbes på spreng for å lagre mest mulig fra hele geocites, jeg har selv begynt på alle linkene til wikipedia.no i samarbeid med archiveteam.org Mer info kan finnes her http://www.archiveteam.org/index.php?title=Geocities Og hvis ting går som planlagt så vil alt legges opp på http://www.geociti.es/ Lenke til kommentar
pstub Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 La ut sidene mine der høsten -97 om jeg ikke husker helt feil... Med masse grelle farger og blinkende GIF-animasjoner!!! Det var tider det... Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 haha, se dagens xkcd.com! Hehe Har sendt linken til et par venner allerede, men vet ikke om de tar den Får vel sende linken til denne tråden også da, så går det kanskje opp et lys. Lenke til kommentar
Nebu Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Vemodig å se dem forsvinne, men Yahoo feilet storartet med oppkjøpet sitt. Det var forsåvidt en dinosaur fra en tidligere internett-epoke så man kan bare være glad for å ha opplevd dens storhetstid. RIP Endret 27. oktober 2009 av cyclo Fjernet lenke Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Xkcd-hyllesten var glimrende, men de mangler: - Logo nede i høyre hjørne som nesten, men ikke helt, følger med når man scroller. - Marquee nede i statusbaren. - Midi-musikk! Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Fantastisk genialt av xkcd. Good times. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Fant for en stund siden igjen noen eldgamle websider jeg lagde tilbake i 90-åra, hehe. Skikkelig sånn Geocities-materiale. Og alt gjordes manuelt i Notepad, hehehe. Lenke til kommentar
meastp Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 haha, se dagens xkcd.com! Etter å ha lest stripa, skjønte jeg ikke at det skulle være noen korrelasjon. Så så jeg rundt stripa Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Kildekoden på xkcd er forøvrig like genial. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Kildekoden på xkcd er forøvrig like genial. +1 <script LANGUAGE="QBASIC">IF $BROWSER = "IE" THEN GOTO 50</SCRIPT> ..var en vinner! Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 <script LANGUAGE="QBASIC">IF $BROWSER = "IE" THEN GOTO 50</SCRIPT>..var en vinner! Funker det da? Eller er det bare svada?. Det skjedde ingen ting når jeg åpnet siden i IE8. En annen bemerkelighet med siden er at den er totalt forskjellig med Opera 10 og IE8. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 haha, se dagens xkcd.com! har noen ett par øyne til salgs, mine gått ut i streik... Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 haha, se dagens xkcd.com! har noen ett par øyne til salgs, mine gått ut i streik... http://sean.raptorswithhats.com/geoxkcd.html Sånn så sida ut i går Lenke til kommentar
abar Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 http://www.geocities.com/Pipeline/1500/hardware-norge.htm Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 tror det er ganske mange som vil huske Geocities som en av de første, store tingene på internett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå