Oxygen 07-12 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Prøvde en amerikansk server og en britisk server. På den amerikanske fikk jeg spille to runder, og etter det kommer jeg ikke inn på serveren uten at spillet klikker. På den britiske klikka spillet etter 20 sekunder. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 Det som skjer er at spillet avsluttes automatisk med en error beskjed i Windows. Tror ikke jeg kunne lese meldingen, bare sende den inn. Lenke til kommentar
cravenn Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Skjer dette bare på servere med Zombie Hell-config? Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 Ja, ser sånn ut. Har spilt mange andre mods "uten" problemer. Noen ZE servere med mange spillere, muligens vanlig CSS også med mange spillere, så har det hendt spillet har frøst i noen sekunder, mens med ZH ble det umulig å få spilt noen stakkarlige sekunder. Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 Får noe problemer med datachache.dll Har googlet det og ikke funnet noen løsninger selv om mange andre også har hatt det problemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå