direkte Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hvor får man kjøpt gode ørepropper som man kan ha på konserter? Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 På chlas Ohlson feks.. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 De selger det inne på konsertområdet for 10-30 kroner, men om du vil ha gode propper, som ikke bare demper, men demper riktig over hele registeret, må du på nett eller til en spesialistforretning. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Ordentlig ørepropper får du enten på nettet eller på en instrument butikk, jeg ga nok 200-400 for mine. Endret 26. oktober 2009 av Perrern Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Har du nokre eksempler frå nett? Har vurdert å kjøpt inn eit par som er optimalisert for konsert. Å plugge i ein vanleg propp som ikkje tar hensyn til registeret er uaktuelt, men eg vil gjerne ha hørselen heile livet ut. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Usikker på om mine var noe perfekte. Men jeg hadde noe som jeg brukte når jeg spilte trommer, ble kjøpt på instrument butikk. Skulle tro at slike burde være ganske bra til dette formålet? Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Har du nokre eksempler frå nett? Har vurdert å kjøpt inn eit par som er optimalisert for konsert. Å plugge i ein vanleg propp som ikkje tar hensyn til registeret er uaktuelt, men eg vil gjerne ha hørselen heile livet ut. Vel, hvis du er veldig mye på konsert o.l. så foreslår jeg faktisk at du stikker til ørelegen og får spesial støpt ørepropper, det gjorde kompissen min, det koster litt, men er nok verdt det. Uansett, jeg foreslår disse: http://www.myhrbraaten.no/product_info.php...dkdj4s2s4664un4 De er komfortable, også får du med 3 forskjellige "styrker". De ødelegger ikke lyden, de bare demper den. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Vel, hvis du er veldig mye på konsert o.l. så foreslår jeg faktisk at du stikker til ørelegen og får spesial støpt ørepropper, det gjorde kompissen min, det koster litt, men er nok verdt det. Uansett, jeg foreslår disse: http://www.myhrbraaten.no/product_info.php...dkdj4s2s4664un4 De er komfortable, også får du med 3 forskjellige "styrker". De ødelegger ikke lyden, de bare demper den. Feil på link. Og GODE ørepropper gjør jo at du får en bedre opplevelse på konserter (spesielt ved litt mer datalagde lyder) pga du vil oppfatte toner elns som du ikke gjør uten beskyttelse (noe jeg fikk høre under påvirkning ) Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jeg finner ikke noe feil på linken, funkr fett npr jeg trykker på den. Uansett, jeg føler at de proppene der er mye bedre enn standard sov i ro greier, og det er jo liksom det som er problemet, jeg bruker jo de øreproppene hver gang jeg er på øving + konserter, så jeg kan trygt si at de fungerer godt under konserter og øving. Fordi de ikke ødelegger lyden, de bare demper den litt. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Får bare innloggings bilde Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Prøv denne: http://www.myhrbraaten.no/product_info.php...products_id=741 Takk for tipset Perrern. Leita litt på nettet, Alpine-pluggane og nokre ved navn Etymotic ER-20 er visst populære. Dei sistnevnte skal ha best egenskapar, men stikk langt ut av øyrene samt at dei er ein del dyrare. Alpine MusicSafe: Etymotic ER-20: Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 De siste lignet veldig på de jeg har/hadde (har ikke sett de på en stund..) Bare mine ikke er så fant på slutten, helt hvite all da way. Forresten kanskje smart å ha noe som ikke viser ørevoksen for godt? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Jo betre du ser den jo lettare er den å fjerne. Har dessutan ingen planar om å vise pluggane til gud og kvarmann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå