Gå til innhold

Ørepropper til konserter

direkte

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har du nokre eksempler frå nett? Har vurdert å kjøpt inn eit par som er optimalisert for konsert. Å plugge i ein vanleg propp som ikkje tar hensyn til registeret er uaktuelt, men eg vil gjerne ha hørselen heile livet ut.

Vel, hvis du er veldig mye på konsert o.l. så foreslår jeg faktisk at du stikker til ørelegen og får spesial støpt ørepropper, det gjorde kompissen min, det koster litt, men er nok verdt det.

Uansett, jeg foreslår disse:

http://www.myhrbraaten.no/product_info.php...dkdj4s2s4664un4

De er komfortable, også får du med 3 forskjellige "styrker". De ødelegger ikke lyden, de bare demper den.

Lenke til kommentar
Vel, hvis du er veldig mye på konsert o.l. så foreslår jeg faktisk at du stikker til ørelegen og får spesial støpt ørepropper, det gjorde kompissen min, det koster litt, men er nok verdt det.

Uansett, jeg foreslår disse:

http://www.myhrbraaten.no/product_info.php...dkdj4s2s4664un4

De er komfortable, også får du med 3 forskjellige "styrker". De ødelegger ikke lyden, de bare demper den.

Feil på link. Og GODE ørepropper gjør jo at du får en bedre opplevelse på konserter (spesielt ved litt mer datalagde lyder) pga du vil oppfatte toner elns som du ikke gjør uten beskyttelse (noe jeg fikk høre under påvirkning :p)

Lenke til kommentar

Jeg finner ikke noe feil på linken, funkr fett npr jeg trykker på den.

Uansett, jeg føler at de proppene der er mye bedre enn standard sov i ro greier, og det er jo liksom det som er problemet, jeg bruker jo de øreproppene hver gang jeg er på øving + konserter, så jeg kan trygt si at de fungerer godt under konserter og øving. Fordi de ikke ødelegger lyden, de bare demper den litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...