Pluggen Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Sitter med en kjempeteit greie her nå, men greier ikke å komme på hvor lyktene kommer fra.. Noen som kan fortelle meg hvem bil de har hentet lyktene forran fra? Motoren kommer fra Corvette, samme gjør baklyktene, men er rimelig sikker på at jeg har sett framlyktene, om ikke identiske, så veldig like på en annen modell, men greier ikke å komme fram til det :s VGnett´s artikkel om bilen Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Med unntak av den nederste raden, syns jeg de ligner ganske mye på Dodge Magnum: Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 Har googlet den for å se allerede, men får det ikke til å stemme Lurer på om det kan være på en SUV, noe jeg får til å stemme mtp. størrelsen, men har ikke funnet noe der heller.. Kom med forslag, evt. svar hvis dere vet hva jeg tenker på! Uansett, takk for forslaget Magnum p.i. (kanskje ikke tilfeldig at det slo deg? ) Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hva med Dodge Durango? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 Du er inne på noe, men jeg tror (og er ganske) sikker på at det er noen som er enda likere, men veldig godt forslag Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Dodge Ram? Edit: Joda må være Dodge Ram, har funnet lyktene som er på bilen. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/06-07-08-DO...sQ5fAccessories Endret 26. oktober 2009 av Rebel-Rider Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) You made my day Første jeg tenkte på, men for å være sikker googla jeg litt, noe som førte til frustrasjon og denne tråden Google´s not my friend Edit: ...But Rebel-Rider is ! Tusen takk! Endret 26. oktober 2009 av Pluggen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå