Gamechill Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Vil Bare nevne at PlayX Selger Xbox360 Av Control Center, Smooth box for xbox360 fans, Og de som Trenger foreksempel en ekstra ingang av * Component / svideo ++ * Optisk lyd * Netverk hub Playx markedfører dette som et spill så det er og Free frakt. Denne boxen låg godt over 1000 lappen i norge på sin tid ! Kun 189 KR !!!!!!! http://www.playx.no/product-3-167260-14-0-0.html Dette ligger i esken : http://www.videogiochi.net/images/T/controlcenter.jpg Jeg har selv bestilt. Endret 25. oktober 2009 av Gamechill Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 skjønner ikke helt hva man skal med en slik en. Er det kun hvis man har for få innganger på tv'en? Skjønte meg ikke på den... Men kul sak Lenke til kommentar
Hvadankan Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Det er hvis du har for få innganger i TV-en ja innebygd switch også da Lenke til kommentar
Gamechill Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 jess. Bestilte den 18 fikk beskjed at den var sent 21 hvor blir det av pakken min ? har og en kompis som bestilte gow 2 i den tiden. Er playx sykt treige ? søkte litt på nett og da så det ut som det var flere som hadde måttet vente en stund: Gjerne kom med tips jess. Bestilte den 18 fikk beskjed at den var sent 21 hvor blir det av pakken min ? har og en kompis som bestilte gow 2 i den tiden. Er playx sykt treige ? søkte litt på nett og da så det ut som det var flere som hadde måttet vente en stund: Gjerne kom med tips Lenke til kommentar
Andey- Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Handlet hos dem her i vår, da jeg fikk et gavekort av dem. Da tok det 14 virkedager før jeg fikk varen, men håper det var en glipp, og at du ikke trenger vente så lenge Lenke til kommentar
Gamechill Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 ok hvor mye var gavekortet på og når sto det til deg at varen var sent ? fikk du den 14dager etter du fikk beskjed om at det var sent ?. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå