-Léon- Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Som emnetittelen sier så har jeg solgt BF2142, og glemte jo helt det med cdkeyen. Fikk selvfølgelig en tlf fra han som kjøpte spillet at når han skulle skrive inn cdkey så stod det at den var i bruk. Spm er vel hvordan/hva jeg kan gjøre nå? Har en EA konto, men under default Persona så står bare Battlefield Heros. Noen som kan hjelpe meg med å gi han kontroll over spillene. Han kjøpt også BF 1942 og Vietnam. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 Fant ingen løsning på problemet, måtte returnere pengene. Kjipt. Lenke til kommentar
Erav Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Om du ikke hadde oppgitt at cdkeyen skulle følge med eller at den skulle være tilgjengelig har han ikke krav på noe du aldri har lovet. Men om han har spurt etter det så er det noe annet. Bare husk det til neste gang. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Erav, da kunne han like godt ha solgt brente CDer, for uten CDkey kommer man ingen steder lovlig. Lenke til kommentar
Erav Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Ja men da hadde han gjort noe ulovlig. Man kan selge hva som helst, så lenge man klarer å holde div. fakta på hånden. Er det rart så mange blir svindlet på ebay? En dude kjøpte en Rolex ekser til 30 000, fordi karen ikke sa noe om at det ikke var klokken, bare esken. Men kanskje jeg trekker dette litt feil fram, og jeg støtter ikke denne type salg. Men la oss si jeg nå bare har advart dere om det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå