Gå til innhold

Ungen med koranskrift på huden

Anbefalte innlegg

Overrasket over at det ikke har vært mer prat om dette. Er jo helt sinnsykt. For dere som ikke har hørt om det, er det altså en baby i russland som stadig får nye sitater fra koranen merket på forskjellige steder på kroppen. Foreldrene selv var ikke muslimer, før sitatene begynte å formes på ungen.

Leger har visst nok avkreftet at det er noen som har skrevet på huden til barnet, og den siste logiske forklaringen som gjennstår, er at ungen lider av en sjelden sykdom som gjør det lett til å "skrive" på huden ved å presse på den. Altså, at noen har skrevet på ungen med fingrene.. Dette har dog enda ikke blitt testet på noe vis.

Her er reportasjen til VG: http://www.vgtv.no/?id=26995

Endret av Budjav Lebac
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fantastisk, nå er det bare å tilkalle James Randi, et filmteam og leger som kan bekreftene denne utrolige sensasjonen i aksjon når det skjer igjen neste fredag. Foreldrene har da ingen grunn til å avslå en vitenskapelig dokumentasjon på dette mirkalet?

Lenke til kommentar

Dersom dette skjer på gitte tidspunkter bør foreldrene ha ett videokamera klart for å filme når dette skjer. Inntil de gjør det er jeg 100% overbevist over at dette er en hoax.

Og jeg synes det er sykt at foreldrene utsetter barnet for noe sånt på grunn av sin egen religiøse overbevisning. Det at de påstår at de ikke var muslimsk religiøse før dette tror jeg bare er sludder og vås! Spør du meg er dette barnemishandling på bakgrunn av religion.

Jeg sår også stor tvil om kompetansen til legene som virkelig påstår at dette ikke er menneske-skapt. De burde heller fokusere på hvordan foreldrene har klart å lage de merkene.

Lenke til kommentar

Selv om dette garantert er svindel, er det sikkert mange som går på. Hva moren eller legene måtte si (i en svært muslimsk by) er irrelevant. De har noe å tjene på dette, og det må i så fall undersøkes av en tredjepart. Det jeg er temmelig sikker på, er at dette slutter før ungen er 2 år og gammel nok til å snakke. Små barn lyver ikke med overlegg.

Lenke til kommentar
Jeg blir overrasket om det viser seg å være noe annet enn barnemishandling...

Det blir vel alle. Hvis det faktisk er noe overnaturlig....Nei, da tror jeg ikke vi får vite det engang. Så uansett hva det er, så vil vi til syvende og sist bli foralt av media at det bare er tøv. Verden frykter Islam.

Lenke til kommentar
Verden frykter Islam.

Med rette.

Det finnes ingen religion som er mer forvaklet, løgnaktig, fornektende og menneskefientlig enn islam etter at kristendommen mistet den tronen og ble tannløs, så det er med rette at vi frykter islam.... Det er en religion som ikke har mye godt i seg dessverre.....

Men blir fryktelig overrasket hvis det skulle vise seg å være noe annet enn vissvass dette her.... Og hvorfor må det skrives på arabisk? Nei, dette stinker hoax lang vei... :)

Lenke til kommentar
Verden frykter Islam.

Med rette.

Det finnes ingen religion som er mer forvaklet, løgnaktig, fornektende og menneskefientlig enn islam etter at kristendommen mistet den tronen og ble tannløs, så det er med rette at vi frykter islam.... Det er en religion som ikke har mye godt i seg dessverre.....

Men blir fryktelig overrasket hvis det skulle vise seg å være noe annet enn vissvass dette her.... Og hvorfor må det skrives på arabisk? Nei, dette stinker hoax lang vei... :)

Og du bruker al qaeda som kilde eller? Hvis du ikke vet det så betyr faktisk Islam fred. Det at maktsyke mennesker har makten i islamske land har ingenting med Islam å gjøre. Det blir det samme som å sammenligne nazisme med kristendommen, fordi tyskerne startet det. Ja, det er faktisk så ekstremt.

Lenke til kommentar

Hvorfor er det slik at det ikke er noen land som er styrt av islam er det noe godt å bo i da? Hvorfor sier "alle" muslimer at de som styrer i disse landene ikke er ekte muslimer mens de er det? Hva er det som er galt med islam når samtelige land som styres av det omtrent må holde innbygerne som gisler for i det hele tatt ha innbygere? Tror ikke at du skal stirre deg blind på at de tror på en gud jeg...

Dette minner veldig med hvordan de kristne overhodene styrte og stelte i europa før kristendommen ble reformert og mistet sin makt og hvorfor er det slik? Hvorfor viser det seg gang på gang at gode samfunn ikke er forenelig med et et religiøst styresett? Jeg vet ikke, jeg bare konstanterer fakta. Du kan ikke på ramme alvor syntes at det er godt for voldtatte kvinner å bli kallt utro for deretter å bli pisket som "straff" for sin "utroskap"? Dette er normalen i slike land bare så du vet det. Og merkelig at det ikke er NOEN som styrer og steller i disse landene som er "ekte" muslimer... Det MÅ jo være noe galt et sted med hele islam isåfall, det skjønner du også?

Endret av RWS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...