Federisco Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 til 1025,- på vsdata.no Finner ikke noe info om den, utenomom spesifikasjonene til aopen. Burde jeg kjøpe den her istedenfor Abit NF7-M? Jeg vet at abits er 333, mens denne er 400.. Men Aopens nye er faktisk to kroner billigere enn Abits NF7-M på Komplett.no, så nå lurer jeg på om jeg skal gå for 400mhz likevel. http://english.aopen.com.tw/products/mb/AK...AK79D-400VN.htm her er en pressemelding/nyhet: http://club.aopen.com.tw/News/News_showAns...anguage=English "AK79D-400 Series-First Motherboard to support AMD Advanced 400MHz FSB with nVidia nForce2 Ultra 400 Chipsets! " Lenke til kommentar
Zink Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 ...hmm, NF7-M virker som et trygt valg Active-Hardware f.eks. ga kortet best mulige score, og Abit følger bra opp med bios oppdateringer Her Kortet blir litt varmt, og IDE-portene sitter litt kinkig til. AK79D-400VN er kanskje et like bra valg - dog, finner ingen tester enda. ( er jo rykende ferskt, og generelt er testsidene mer hissig på å teste Abit enn AOpen ). Lenke til kommentar
Federisco Skrevet 24. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2003 Da tar jeg abiten tror jeg.. Det skal vel en god del til for at asusen overgår NF7-M. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Da tar jeg abiten tror jeg.. Det skal vel en god del til for at asusen overgår NF7-M. eh, asus var vel ikke nevnt ? - uansett, har du tenkt å drive det langt så er det lite å bygge på hittil, abit v.s aopen mener jeg - kun at abit neppe skuffer. Lenke til kommentar
Federisco Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2003 Da tar jeg abiten tror jeg.. Det skal vel en god del til for at asusen overgår NF7-M. eh, asus var vel ikke nevnt ? - uansett, har du tenkt å drive det langt så er det lite å bygge på hittil, abit v.s aopen mener jeg - kun at abit neppe skuffer. Åh hups, mente selvsagt aopen..! Hva mener du med "å bygge på"? mener du bokstavlig talt mulighetene til å bygge ut PCen? Det jeg lurer på er hvor viktige test-resultatene er? Siden aopen ikke har blitt testet, og bare de færreste hovedkortene får så bra score som Abits NF7-M, da er det vel ikke verdt å gamble på at aopen-kortet blir like bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå