xrAzoZ Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 kjeg har telenor ADSL(sucky thoug ) og lurer på hvordan jeg skal dele internetten.har 2 nettverkskort å den ene PC-en og ett på den andre....hva skal jeg gjøre? D GJELDER MELLOM XP OG 98 Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Dette venter jeg ett nyttig svar på oxo :smile: Lenke til kommentar
ebe Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Hei, sendte øverstemann en mail. Du som skrev sist kan få samme mailen hvis du sender meg en mail så jeg vet mail-adressen din (du hadde ikke registrert den) Lenke til kommentar
Jackass Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Det er jo bare å bruke Internett Connection Sharing som følger med som standard i alle windows operativsystem fra Windows98 second edition og nyere. I å med at du har win98 på den ene maskinen så kan dette fort bli ett problem hvis denne ikke er secondedition. for å sette opp en maskin med deling av internett så finns det hjelp i hjelpefilen til windows,bare søk etter ICS så får du hjelp der. Selv om ICS skal fungere greit så har jeg erfaringer med at delingen ikke akkurat er 50/50 men heller 75/25. Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 bruk Win route eller iShare. Funker fint det.... Lenke til kommentar
ebe Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 Me gateway blir nok ikke delingen 50/50, men ved bruk av "bridge" mellom de to korta på PC1 blir det en bedre fordeling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå