pOOf Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hei. Er det noen som har lyst og hjelpe meg litt med valget av en stue/media PC som skal være koblet til TV'en? Har lest litt, men funnet mest PC'er som man ikke har Blueray-spiller. Det som er viktig for meg er: - Lavt støynivå -Trådløst nettverkskort - Blueray-spiller - HDMI utgang - Og at den spiller av full HD Kunne kjøpt meg bluerayspiller selvsagt, men hadde vært kjekt og hatt mulighet til og spille av filmer fra harddisk også. Og så vil den da også bli brukt til litt musikk. Om den har innebygget HD/SSD disk er ikke så viktig. Kan godt bruke ekstern disk også. Greit med litt minne og grei prosessor. Noen forslag eller? Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Det du også kan gjøre er å kjøpe en pc uten, og bare kjøpe egen blu ray spiller til den pc'n. Hardisken du ikke trenger koster ikke mer enn 200kr uansett. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 Ja, det skulle gå fint det. Noen spesiell og anbefale? Har sett litt på Acer Revo. Noen som har noe og si om denne? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå