Reow Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hei som dere ser i overskriften lurer jeg på hvem av følgende OS som er best : Windows 7. Windows.Gamer®NVIDIA™.Edition.2009 Den sistnevnte er ikke offisiell men har noen kamerater som har dette og syns det er det beste som har skjedd de noen gang. Jeg bare lurte på om noen visste hva som var best, kjappest, finest osv :) Lenke til kommentar
weebl Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 aldri en gang hørt om den siste, men windows 7 er fantastisk så snart man venner seg på taskbaren. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hei som dere ser i overskriften lurer jeg på hvem av følgende OS som er best : Windows 7. Windows.Gamer®NVIDIA™.Edition.2009 Den sistnevnte er ikke offisiell men har noen kamerater som har dette og syns det er det beste som har skjedd de noen gang. Jeg bare lurte på om noen visste hva som var best, kjappest, finest osv :) Windows 7 uten tvil da Windows.Gamer®NVIDIA™.Edition.2009 ikke er noe offisielt operativsystem. Det er jo kun tilgjengelig via piratsider, og det finnes ingen info om det hos Microsoft. Men liker du å kjøre uoffisielle piratkopier av Windows så er det vel bare å laste ned...personlig ville jeg kjøpt meg en kopi av Windows 7 Ps fant denne infoen som sier det meste vel: ****** READ ME ****** * This product was not created by nor is not distributed, maintained, or supported by NVIDIA or its officers, directors, parents, subsidiaries, affiliates, or agents, henceforth referred to as "NVIDIA;" the usage of this product is not endorsed by NVIDIA. Any additional included content has not been evaluated by NVIDIA or Microsoft, and may contain unauthorized use of commercial properties (including but not limited to advertisements and user-edited content,) illegal material, harmful software, and/or other unlawful inclusions. * NVIDIA can not be held responsible for any damages caused by this product. Only the original author(s) are liable for any damages, tangible or otherwise. * Software compatibility, including but not limited to hardware drivers and the NVIDIA Control Panel, is in no way guaranteed to operate to any degree of functionality or stability under the use of this platform. http://forums.slizone.com/lofiversion/index.php?t37530.html Lenke til kommentar
Reow Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2009 kjøpte windows 7 på torsdag jeg Strålende fornøyd Men lurer på om Nvidia tingen kjører bedre Lenke til kommentar
myhken Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Et ord: Nei. Bra svart, den versjonen er basert på Vista som er MYE dårligere enn Windows 7, i tillegg er det en uoffisiell versjon som hverken er støttet av Nvidia eller Microsoft. Og du må kjøpe en Vista lisens for å få aktivert den, så høres ut som bortkastet penger spør du meg. Og du får jo også kanskje med alt mulig av virus,trojanere, rootkits etc som gjør sitt for at du skal få en spennende data hverdag. Lenke til kommentar
Reow Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2009 da har jeg gode arhumenter til de drittungene Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Finnes bare en offisiell Windows 7 fra Microsoft, alle andre som mna får lastet ned er piratkopier. Tråden stenges siden det er snakk om hjelp til piratkopiertmatriale. MVH KVTL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg