Gå til innhold

Trenger forslag til reisemål for juleferien

Anbefalte innlegg

Hei,

Luerer på å dra utenlands i juleferien i år, men er usikker på hvor. Kunne tenkt meg 20-30 grader og store utsikter for bra vær;) Hvor har jeg mulighet til å oppleve dette med kortest reisevei (da det er juleferie har jeg ikke allverdens tid). Pris er også en faktor. Noen som har forslag eller erfaringer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noe du ønsker du å se og gjøre? Eller holder det å øke termostaten hjemme?

Stillehavet, Karibien, Brasil, Australia, Sørøst-Asia, Det indiske hav og Afrika sør for Sahara er alle fine reisemål i juletiden. Joda, har reist litt i jula. :cool: De fleste som skal dit har imidlertid bestilt minst et halvt år i forveien så det er ikke særlig utvalg igjen og prisene er høye. Skal du billigere og nærmere er det noen plasser igjen for kanariøyene, Egypt, Aqaba/Eilat og Dubai. Alle har ganske sikkert sol og behagelige temperaturer om dagen, men det blir litt kjølig om kvelden. Dubai er det eneste av disse stedene du slipper å gispe og knipe tenner når du går uti sjøen i julen og bassenger som ikke er oppvarmet kan du bare glemme.

Endret av robertaas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...