Mr.Anki Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hei, Skal om ikke så alt for lenge ta opp eksamen i tysk, etter et noe dårlig resultat våren 2009. Så jeg lurer på om noen har noen øvingsoppgaver jeg kan prøve meg på? Og finnes det eksamensett fra feks. våren 2008 og høsten/vinteren 2008? Slik at jeg kan sammenligne oppgavene og se om det kanskje er noen likheter. Er det noen her som har tatt opp eksamen i tysk tidligere, og kan si noe om oppgavene hadde noen likhetstrekk eller lignende. Hvilken av eksamensettene var vanskeligst å forså? Takker for alle innspill! Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Tidlegare gjevne eksamenar (du veit vel sjølv kva nivå du skal ha): Nivå 1 Nivå 2 Og nederst her er eit par frå R94. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Takk skal du ha, er nivå to jeg skal ha. Fant ingen oppgaver fra høsten/ vinteren der, vet noen av dere om noen slike oppgaver? Endret 26. oktober 2009 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Lykke til med eksamen! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Takk skal du ha Er ikke lenge før det starter nå... Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 9. november 2009 Forfatter Del Skrevet 9. november 2009 Da er eksamen fullført Noen som vet noe om når vi får vite resultatet? Hva er vanlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå