mortens80 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Har tenkt å oppgradere min stasjonære PC med hovedkort, prosessoer og ram, for å kunne kjøre football manager 2010. Tenkte å kjøpe et AMD AM3 hovedkort med ATI radeon 4200HD chipset, Phenom II prosessor og 4 GB ram. Jeg har ikke HD-monitor. Må jeg ha det for å bruke disse komponentene? Alternativt er det kanskje noen som har forslag til hvilket hovedkort og prosessor jeg burde kjøpe for å kunne kjøre fm2010 helt greit? Endret 25. oktober 2009 av mortens80 Lenke til kommentar
Bundii Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Så å si alt vil kunne kjøre FM10. Ville gjort som du tenkte, kjøpt et billig hovedkort med ATI radeon 4200HD chipset og en Athlon II prosessor til ca 500. Er heller ikke vits med 4 GB ram vis du ikke driver på med mye annet i bakgrunnen mens du spiller. Min 4 år gamle IBM thinkpad med 1 GB ram takler FM10 helt greit. Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Så å si alt vil kunne kjøre FM10. Ville gjort som du tenkte, kjøpt et billig hovedkort med ATI radeon 4200HD chipset og en Athlon II prosessor til ca 500. Er heller ikke vits med 4 GB ram vis du ikke driver på med mye annet i bakgrunnen mens du spiller. Min 4 år gamle IBM thinkpad med 1 GB ram takler FM10 helt greit. Vel jeg hadde tidligere en AMD X2 4200 med integrert skjermkort, og synes det gikk veldig tregt. Jeg tror kanskje du er vant til at det går tregt, og derfor godtar det. Min mening er at du bør ha en OK prosessor og et greit skjermkort. AMD X2 250 er sikkert ok minmum. Et billig skjermkort feks 9600GSO koster 399,- på Komplett ville jeg lagt til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå