Pandyen Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg lurte på om noen der ute hviste hvor jeg kunne kjøpe den nyeste pspen? Og hvor dyr den er. Og så lurte jeg på om dere syntes jeg burde kjøpe en splitter ny psp når heg har den "feite". Kom med deres meninger! Lenke til kommentar
beverpower Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Jeg lurte på om noen der ute hviste hvor jeg kunne kjøpe den nyeste pspen? Og hvor dyr den er. Og så lurte jeg på om dere syntes jeg burde kjøpe en splitter ny psp når heg har den "feite". Kom med deres meninger! Hvis du er ute etter "Go!", så finner du den på prsguiden: Her Edit: Jeg har den første utgaven, og jeg bruker den fortsatt masse. JEG ser ikke poenget med å kjøpe meg den nye bare for at den er nyere, eller en tynnere utgave, for den slags skyld. Men nå driter ikke jeg penger heller, da Endret 25. oktober 2009 av beverpower Lenke til kommentar
Pandyen Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 Det gjør ikke jeg heller sist gang jeg sjekket xD Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Syntes ikke du burde kjøpe Go! når du har den gamle. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Noen som vet hva den nyeste psp'en er? Det er en håndholdt konsoll. Lenke til kommentar
Pandyen Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 Noen som vet hva den nyeste psp'en er? Det er en håndholdt konsoll. Ja sikkert, men alle hviste jo hva jeg spurte om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå