flugheim Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Først info: Maskin: Acer Aspire 5930G (https://prisguiden.no/product.php?product_id=100570) TV: Phillips LCD-TV 32" (vet ikke mer spesifikt enn det ) OS: Windows 7 Pro Hei, får ingen lyd ut gjennom hdmikabelen når den den er tilkoblet tven min, lyden fortsetter bare å komme igjennom laptopen sine høyttalere. Windows mener at hdmi ikke er koblet til, men jeg får bilde og alt på tven. Det er litt irriterende da jeg bruker pcen som videoavspiller for dvd og lignende Noen ideer som hva som er problemet her? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 du har lagt inn nvidia lyddriveren fra windows update? Lenke til kommentar
flugheim Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Tydeligvis ikke, trodde det, men ser ut til at den ikke har klart å installere seg ifølge loggen. Lite info på å google feilkoden også. EDIT: Fikk denne neste gang jeg prøvde: Windows Update error 80070103 If you receive Windows Update error 80070103 while installing updates, you might be trying to install a driver that is already installed on your computer or a driver that might be less compatible than one you already have installed. To find more information or to get help, try these options: Endret 25. oktober 2009 av flugheim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå