direkte Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg så et tv-program for en liten stund siden som het Fengslet eller Fengselet, men husker ikke når det gikk og hvilken kanal det var på. Noen som vet? Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Så en serie på National Geographic i forrige uke som heter "Fengslet i utlandet". Går på mandager, reprise den påfølgende natten. Plottet neste uke: «Tenåringssmuglere.» Historien om tenåringen Alex Silva fra El Paso som risikerte alt da han ble involvert i en gjeng som smuglet marihuana fra Mexico til USA." Så også en annen fengselsserie på NG forrige uke, en serie om de værste fengslene i foskjellige land. Forrige gang var det et program om de værste fengslene i USA. "Amerikas fengselnasjon" het det. Førstkommende tirsdag kommer et nytt program, "Australias tøffeste fengsel". Håper du fikk svar på spørsmålet ditt Endret 25. oktober 2009 av tjotr Lenke til kommentar
direkte Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 Tror ikke det var disse programmene jeg var ute etter, men disse hørtes interessante ut, så skal uansett sjekke de ut I det programmet jeg var ute etter, var det kjendiser som var i fengsel for å se hvor ille det var. Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Ganske sikker på at dette er serien du ser etter http://www.tv2.no/tvguide/kjendiser-i-fengsel-2844684.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå