Eiriqs Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hvilken lett mc bør jeg kjøpe? Jeg står og vipper mellom Hyosung Gt125R og Yamaha yzf 125. Hvilken av disse er det beste kjøpet, med tanke på motor og utsenede. (jeg holder en knapp på Yamaha-en da) Eller er det noen andre mc-er som er bedre en dette? Please ikke kom med 2 takts motorsykler, skal ha 4 takt! Takk for svar! Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Yamaha'n er mye bedre. Høyere kvalitet samt bedre motor. Hyosungen er en veldig tung sykkel, og går relativt dårlig. Har også hørt om mye feil, som f.eks at speedometeret har slutta å fungere i regn og at flere bolter osv sitter løst. Lenke til kommentar
Eiriqs Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2009 Okey, takk for svar! er Yamaha-en den beste lett sykkelen som er på markedet i dag da? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Kommer selvsagt ann på bruksområde etc. Totaltsett så vil jeg si at EXC, WR, TM, GasGas, RS og Mito er det beste på markedet... Lenke til kommentar
Eiriqs Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2009 Hadde ikke tenkt og kjøpe crosser da :b og ikke 2 takter heller Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Neida.. vet det. Derfor jeg ikke foreslo det i første innlegget mitt Men på det siste jeg svarte på så skrev du bare "generelt beste lett sykkelen".. hehe Lenke til kommentar
Dagsbergs Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Synes at Derbi GPR 125 også ser fin ut, men har ikke prøvd denne. Har imidlertid YZF selv, og er godt fornøyd med den! Fin motor sammenlignet med andre 4t, ser bra ut og er god å kjøre Lenke til kommentar
Dabben93 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hvilken lett mc bør jeg kjøpe? Jeg står og vipper mellom Hyosung Gt125R og Yamaha yzf 125. Hvilken av disse er det beste kjøpet, med tanke på motor og utsenede. (jeg holder en knapp på Yamaha-en da) Eller er det noen andre mc-er som er bedre en dette? Please ikke kom med 2 takts motorsykler, skal ha 4 takt! Takk for svar! Jeg er 100% sikker på at Yamahaen er bedre, jeg kjørte hyosung i kjøretimene mine og med en 80 kg tung kjørelærer måtte jeg gire ned til første gir i en litt tung bakke. Da jeg fikk lappen begynnte jeg å kjøre Yamahaen. Den har jeg ofte kompiser på som veiler opp til 80 kg... I en liten oppoverbakke går den 110-120;) Jeg kjøpte også Arrow effektanlegg (lovelig) hjelper ikke noe på farte men den høres ut som en tung motorsykkel. Btw, Yamahaen ser mye bedre ut. Mvh Lars Lohne Lenke til kommentar
Eiriqs Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 Okey, takk skal dere ha alle sammen! Blir Yamaha på meg nå! Lenke til kommentar
Dagsbergs Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Tror ikke du blir skuffa Hvilken farge skal du ha da? Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 2010 modell ? I såfall er den svarte feet ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå