Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Må trykke tillatt hele tiden. Før kunne jeg slå av brukerkontrollen, i sikkerhetssenter og da fungerte maskinen 100 ganger bedre.

Men nå etter noen oppgraderinger, så kom brukerkontrollen automatisk på, og kan ikke skru den av igjen.

Hvordan skal jeg kunne bruke VLC?

Jeg prøvde å kjøre den som adminstrator, men da må jeg trykke tillat 2 ganger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får du ikkje til å deaktivere brukarkontokontrollen? Det skal ein kunne gjere, via Start \ Kontrollpanel \ Brukerkontoer \ Aktiver eller deaktiver brukerkontokontroll.

Eg har Vista sjølv, fullt oppdatert, og eg får skrudd av brukarkontrollen.

Endret av Asnada
Lenke til kommentar
Får du ikkje til å deaktivere brukarkontokontrollen? Det skal ein kunne gjere, via Start \ Kontrollpanel \ Brukerkontoer \ Aktiver eller deaktiver brukerkontokontroll.

Eg har Vista sjølv, fullt oppdatert, og eg får skrudd av brukarkontrollen.

Ja, jeg vet. Men når jeg gjør det, så går det helt fint, til nestegang jeg starter maskinen, da setter Brukerkontrollen seg automatisk på igjen.

Jeg kjørte akkurat nå nye oppgradering og har slått av brukerkontrollen, og starta maskin på nytt, og alt ok. Så vi får se.

Men har fått en liten sjold på VLC av en eller annen grunn. Men alt funker akkurat slik jeg vill.

Lenke til kommentar
Skjoldet sier bare at VLC vil kreve admin rettigheter.

Det finnes ikke en nyere versjon av VLC som ikke krever det da? De aller fleste programmer skal ikke gjøre det der.

Det er siste utgave av VLC jeg bruker.

Men får det til å fungere slik jeg vill nå. Men brukerkontrollen må være avslått.

Skjoldet er der fortsatt, men ser ikke ut til å ha noe betydning.

Har hatt mye rart med denne maskinen. Vista 64 føles ellendig spør du meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...