KJLHGKJYHTGDF Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Må trykke tillatt hele tiden. Før kunne jeg slå av brukerkontrollen, i sikkerhetssenter og da fungerte maskinen 100 ganger bedre. Men nå etter noen oppgraderinger, så kom brukerkontrollen automatisk på, og kan ikke skru den av igjen. Hvordan skal jeg kunne bruke VLC? Jeg prøvde å kjøre den som adminstrator, men da må jeg trykke tillat 2 ganger. Lenke til kommentar
Asnada Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Får du ikkje til å deaktivere brukarkontokontrollen? Det skal ein kunne gjere, via Start \ Kontrollpanel \ Brukerkontoer \ Aktiver eller deaktiver brukerkontokontroll. Eg har Vista sjølv, fullt oppdatert, og eg får skrudd av brukarkontrollen. Endret 26. oktober 2009 av Asnada Lenke til kommentar
hlnd Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 En måte å unngå problemet er å installere K-lite med Media Player Classic eller bruke WMP, som også vil kunne spille av ~alle filer med kodekene. Basic holder som regel. Lenke til kommentar
KJLHGKJYHTGDF Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 Får du ikkje til å deaktivere brukarkontokontrollen? Det skal ein kunne gjere, via Start \ Kontrollpanel \ Brukerkontoer \ Aktiver eller deaktiver brukerkontokontroll. Eg har Vista sjølv, fullt oppdatert, og eg får skrudd av brukarkontrollen. Ja, jeg vet. Men når jeg gjør det, så går det helt fint, til nestegang jeg starter maskinen, da setter Brukerkontrollen seg automatisk på igjen. Jeg kjørte akkurat nå nye oppgradering og har slått av brukerkontrollen, og starta maskin på nytt, og alt ok. Så vi får se. Men har fått en liten sjold på VLC av en eller annen grunn. Men alt funker akkurat slik jeg vill. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Skjoldet sier bare at VLC vil kreve admin rettigheter. Det finnes ikke en nyere versjon av VLC som ikke krever det da? De aller fleste programmer skal ikke gjøre det der. Lenke til kommentar
KJLHGKJYHTGDF Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 Skjoldet sier bare at VLC vil kreve admin rettigheter.Det finnes ikke en nyere versjon av VLC som ikke krever det da? De aller fleste programmer skal ikke gjøre det der. Det er siste utgave av VLC jeg bruker. Men får det til å fungere slik jeg vill nå. Men brukerkontrollen må være avslått. Skjoldet er der fortsatt, men ser ikke ut til å ha noe betydning. Har hatt mye rart med denne maskinen. Vista 64 føles ellendig spør du meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå