Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg skal i fengsel imorgen og jeg merker mer og mer på meg selv at livet er totalt verdiløst å leve. Det å måtte sitte inne bak lås og slå er nok for at jeg har lyst å begrave meg selv. Har hatt problemer i ungdommen der hvor jeg ble sendt på galehus hvor det var totalt låst, og sammenlignes med et stor sikkerhetsfengsel. Akkurat nå føler jeg eneste muligheten for å legge bort alle bekymringer er å drikke meg full, noe jeg har gjort nå i drøye 2-3 måneder for å løse problemene mine, og det har jeg merket. At det er et problem for meg. Jeg har søkt om å få en annen ordning på straffen men fikk ikke det, jeg har altså ingen annen utvei enn å sitte i fengsel. Og det vil jeg ikke kunne klare.- føler allerede nå at både tårer, sinn og redd kommer ettersom jeg har hatt et helvete på galehuset. Beste for min del var å få slutt på dette!!.( Lenke til kommentar
Kris Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hva skal du inn for? Og hvor lenge? Lenke til kommentar
WallStreet Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Du må leve med de valgene du tar også konsekvensene av de. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 JA det vet jeg....Men dette er noe som skjedde for over 1 1/2 år siden. vet at det blir konsekvenser, og jeg skal stå for det. mEN jeg har et problem til alkohol. er kun da dette skjedde. alt skjedde pga alkoholen.. jeg har heldigvis sluttet med å drikke ute, da sparer jeg problemene. skal inn i 30 dager for å ha kjørt bil i "fylla", var vel rett over grensa, også for å ha vært medvirket i at en idiot banka en annen fyr:( Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 30 dager er vel til å holde ut? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 50 dager er sikkert til å holde ut og...men det er lett for folk som sitter på utsiden og ikke har havnet opp i dette og si. er lett å si før man skal hoppe i falskjerm at dette er en enkel sak, men kanskje ikke så enkelt når man står der oppe klar for å ta sats... jeg har faktisk problemer både med det jeg har opplevd tidligere samt meg selv. har ikke turt å gå til noe lege men før jeg skal gå i motbakke igjen bør jeg vel kanskje det Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Når livet er null verdt er det ikke moro å leve Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Slike perioder har dessverre alle. I mange tilfeller gjør de oss sterkere. Unnskyldninger er dog kjedelige å lese. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Har en fetter som satt inne en måned for tull på byen, han er en knall fyr. Han banket en fyr som slo til en jente. Ikke at jeg forsvarer det han gjorde, jeg sier bare at du overlever 30 dager i fengsel. Seriøst, det er ingenting. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Har to brødre som har hatt slik holdning hele livet med masse problemer. Den største starta med narkotika, kom seg ut og har nå ei kjempegrei kone og ei datter, han andre har alltid vært innom støtteaparat men flytta for ikke så lenge siden for seg selv og jobber nå som vanlig og har kommet seg rundt. Grunnen til at jeg sier dette: Begge så på livet slik som deg. MEN, begge gjorde noe SELV for å komme seg ut. Var ingen som tok de i hånda og leide de over til lyset. Det går nok over, du må bare prøve litt hardere og ha tro på deg selv. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Føler at det nærmest er litt bra at trådstarter gruer seg sånn til å sone, kanskje han tar alvoret og tenker litt annerledes neste gang han vurderer å gjøre noe idiotisk. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Som Mikkel sier, det er DU som må gjøre noe med dette! "Du få'kke mere morro en du lager sjøl" Den eneste som kan gjøre livet verdt å leve for deg, er, ja faktisk, deg selv! Så gi deg selv et spark i ræva og gjør noe med det! Nå har du 30 dager til å tenke over ting og tang, hvordan du egentlig vil at livet skal være, og når de 30 dagene er over, kan du gjøre noe med det Lykke til Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Skjønner at 30 dager er kjip å måtte sitte inne for, men er enig med WallStreet: Du må leve med de valgene du tar også konsekvensene av de. Har egentlig ikke så mye mere å si. Lykke til Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Nå er vel han allerede inne. Men går fint dette. Dagene kommer til å gå sakte som fy, hvertfall i begynnelsen, men når du er ute igjen føles det ikke som du har vært borte. Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 hadde jeg blitt sendt i fengsel hadde jeg meditert som bare pokker. er vel ikke så mye annet å foreta ta seg... Lenke til kommentar
Transponder79 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hvis du er en av dem som blir idiot i fylla og ikke tenker klart bør du selvfølgelig ta konsekvensen av det og ikke drikke - hverken hjemme eller ute. Men seriøst; 30 dager? Det er da piss i havet i den store sammenhengen - det er jo ikke en sommerferie en gang. Fengsel idag er ikke sånn at man sitter sperret inne på en liten celle 24 timer i døgnet. Jeg kjenner to som har sittet inne 30-60 dager for 'småting' og de synes begge at det var et bra avbrekk i hverdagen fra jobbstress og familiemas. Og ikke minst en gylden anledning til å legge av seg dårlige vaner - for eksempel å slutte å drikke slik at du ikke gjør teite ting senere. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hvis du er en av dem som blir idiot i fylla og ikke tenker klart bør du selvfølgelig ta konsekvensen av det og ikke drikke - hverken hjemme eller ute. Men seriøst; 30 dager? Det er da piss i havet i den store sammenhengen - det er jo ikke en sommerferie en gang. Fengsel idag er ikke sånn at man sitter sperret inne på en liten celle 24 timer i døgnet. Jeg kjenner to som har sittet inne 30-60 dager for 'småting' og de synes begge at det var et bra avbrekk i hverdagen fra jobbstress og familiemas. Og ikke minst en gylden anledning til å legge av seg dårlige vaner - for eksempel å slutte å drikke slik at du ikke gjør teite ting senere. Spørs nå helt hvor du sitter. Eller, ok, ikke 24 timer, 23 timer Lenke til kommentar
Gjest Guest_lol_* Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Det er ikke isolat for fyllekjøring i Norge ihvertfall. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Nei det er nok ikke det. Er han heldig havner han i et fengsel med lavere sikkerhet. Lenke til kommentar
Transponder79 Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Spørs nå helt hvor du sitter. Eller, ok, ikke 24 timer, 23 timer Tull og tøys. For småting som gir straff på så kort tid er man stort sett bare innelåst på cella om natta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå