jolis Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hei. Som dere ser av overskriften så vil ikke 3D Mark-06 Starte. Får en feilmelding som jeg dessverre ikke husker! Er klar over at programmet er laget til xp og Vista 32 bit men ser det er flere som bruker det på 64 bit. Tror det finnes en "fiks" av noe slag som lastes ned som skal ordne dette. tok igår og laget en partisjon på Harddisken og la inn W-7 32Bit. Og da fungerte programmet helt greit. Men har ikke lyst å Dualboote mellom disse 2 så fjernet 32 versjonen etter litt testing. Så til det store spørsmålet! Er det noen som har funnet en løsning på dette problemet. Er eneste programmet som jeg har problemer med. Gjerne med en liten beskrivelse av hvordan man gjør det praktisk etter for eksempel å ha lastet ned en "fiks" :-) Hadde vært greit å funnet ut av dette. Da jeg ellers er svært godt fornøyd med W-7,64. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Google er din venn, med den infoen du skrev inn så søkte jeg etter 3dmark06 + Windows 7, og gjett hva som dukket opp på 1.plass over søkene? http://www.yougamers.com/forum/showthread.php?t=102876 Tror det er det du leter etter. Lenke til kommentar
jolis Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Google er din venn, med den infoen du skrev inn så søkte jeg etter 3dmark06 + Windows 7, og gjett hva som dukket opp på 1.plass over søkene? http://www.yougamers.com/forum/showthread.php?t=102876 Tror det er det du leter etter. Takk for det mykhen2 Er klar over at Google er ett uendelig stort oppslagsverk. Men mange ganger så føler jeg at Hardware forumet er vel så bra. Er så mange med stor kunnskap om så mangt innpå her. (vi utfyller hverandre på en måte:-) skal lese det du linket til meg og se om ikke det hjelper. Og du mykhen2! Tusen takk for at du opplyste meg og mange andre om Hvordan få Windows 7 "som student" Bloggen din har vært svært nyttig spesielt når det gjelder å få Windows 7 på Norsk. Takk og takk. Endret 25. oktober 2009 av jolis Lenke til kommentar
jolis Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Google er din venn, med den infoen du skrev inn så søkte jeg etter 3dmark06 + Windows 7, og gjett hva som dukket opp på 1.plass over søkene? http://www.yougamers.com/forum/showthread.php?t=102876 Tror det er det du leter etter. Det løste problemet. Så nå er 3D mark06 oppe og går her. Takk for hjelpen. Håper det kan være til nytte for andre også. Endret 25. oktober 2009 av jolis Lenke til kommentar
myhken Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Bra å kunne hjelpe deg med to ting nå da Både billig Windows 7 og hvordan få 3dmark06 til å funke på din billige W7 lisens..hehe Lenke til kommentar
jolis Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2009 Ja det må en si alltid bra å få hjelp. Er superfornøyd med Windows 7 har kjørt både beta og RC utgaven. Men det er nå godt å endelig ha fått det ferdige produktet i hus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå