Kuuket Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Hei, har et hovedkort som ikke vil starte, det bare står og blinker. Kan legge ut et video klipp av hvordan det blinker. Har også testet og ta ut alt av deler som jeg ikke har behov for, også prøvd PSU'n i en annen maskin, og den funket. http://www.youtube.com/watch?v=Q3VExBMXKNw Endret 25. oktober 2009 av PoWerRaZer Lenke til kommentar
Kuuket Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 ingen som kan gi meg noen tips ? Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Ser ut som Hovedkortet kortslutter seg selv eller noe. Har du oppdatert bios i det siste? iallefall du kan jo sjekke om alt sitter på plass, ram, pci osv. Så blir det vel kanskje reset bios, ta ut battteriet i 5min, så prøv igjen. Lenke til kommentar
Kuuket Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 har ikke oppdatert bios ellernoe, har også prøvd og tatt ut bios-batteriet, men det var til ingen hjelp:( Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Da er det ikke så mye du kan gjøre =/ Send inn til forhandleren og prøv å få byttet den. Evt. kjøp nytt. Lenke til kommentar
3rd_SQD Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Hei, har et hovedkort som ikke vil starte, det bare står og blinker.Kan legge ut et video klipp av hvordan det blinker. Har også testet og ta ut alt av deler som jeg ikke har behov for, også prøvd PSU'n i en annen maskin, og den funket. Har du sjekket minne? Kan være en korrupt minne brikke. Opplevd samme på mitt Rampage hovedkort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå