perbl Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Har du transparente menyer i fluxbox? Transparente menylinjer? Det er vel i hovedsak på disse to punktene waimea er forskjellig fra fluxbox, ellers er det veldig likt ja.. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Neineinei, RatPoison er den feteste windowmakeren EVER! EDIT: Maa forresten ta med ett quote fra sida: ...When your done, remember, libertarians are people who think they sprung from their own asshole, the free market is a plot to exploit your sorry ass, and all the real elite programmers are wobblies. Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Jeg har brukt flere *Boxer og Waimea, men bruker nå Fluxbox. Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Neineinei, RatPoison er den feteste windowmakeren EVER! EDIT: Maa forresten ta med ett quote fra sida: ...When your done, remember, libertarians are people who think they sprung from their own asshole, the free market is a plot to exploit your sorry ass, and all the real elite programmers are wobblies. Ratpoison var inponerende gitt screenshot Sikkert nyttig hvis du har en gammel 386 fra 93 eller noe MarcelSB Lenke til kommentar
whoi Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Ratpoison var inponerende gitt screenshot Sikkert nyttig hvis du har en gammel 386 fra 93 eller noe MarcelSB Stilig Eller tror jeg holder meg til waimea jeg! Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Fluxbox så jo ganske stilig ut...men jeg har et dumt spm Kjører Debian med Kde 3.1.x, kan bare skrive apt-get install fluxbox så er jo den inne... Hvordan starter jeg den da? Eller har jeg missforstått noe her? Er det bare en theme som kan brukes i KDE? Eller er det snakk om et helt nytt oppsett iforhold til KDE. Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Blir nok lajnux på meg når Longhorn/DRM kommer for fullt :/ Lenke til kommentar
voktern Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Jeg ville gått for fluxbox det er damm nice. www.fluxbox.org. http://home.no.net/lickern/web/newdesk.png Lenke til kommentar
perbl Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Vel, går du for fluxbox pga at det er stilig, vil jeg bare skyte inn at alt du kan gjøre i fluxbox kan du gjøre i waimea, pluss at du har transparency på det meste... (nevnte jeg at jeg liker transparens?) Iceraven: Det er en komplett windowmanager uavhengig av kde. Kjører du kdm så kan du som regel velge den fra drop-downmenyen over tilgjengelige windowmanagere. Lenke til kommentar
voktern Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 apropo leet sjekk dette http://home.no.net/lickern/web/leet.jpg (hvorfor bruke windows når man har linux) Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Fluxbox er nice, her er min installasjon. Men jeg leker litt med OpenBox på en annen PC... sliter litt med å bygge opp menyer... noen som har noen gode linker til veiledninger, utover den offisielle? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg