Skinney Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hepp! Tenkte meg å lage en kombinert mail server og klient. Lurer på om noen vet om noen gode API for SMTP og POP3? Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Det kommer jo litt an på hvilket programmeringsspråk du har tenkt å benytte deg av. Lenke til kommentar
___ Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hepp! Tenkte meg å lage en kombinert mail server og klient. Lurer på om noen vet om noen gode API for SMTP og POP3? Hvorfor ikke lage ditt eget API? Protokollspesifikasjoner finner du her: http://www.faqs.org/rfcs/ Mange år siden jeg har implementert protokoller ved å lese RFC'er, gitt... Det krever sin mann. Werner Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 Heh... Tror jeg holder meg til APIer... C/C++ er språket jeg har i tankene Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Vel, finnes sikkert masse, jeg har ikke så mye peil på akkurat APIer til sånt.. men socketprogrammering med SMTP og POP er ikke akkurat supervrient (svært enkle protokoller), også er det ganske så lærerikt. Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 Hmm... kan vel alltids prøve, takker for tipset! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå