r0bin93 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 har en praktisk prøve i el-energi i morra. skal koble på brett.. det skal være koblingsboks, stikkkontakt med 2 innganger, 2 pola bryter. men er ikke helt sikker på hvordan jeg legger ledningene.. så hvis noen kunne ha lagd en tegning så jeg får sett hvordan man legger ledningene.. så ville jeg ha vært dypt takknemelig. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 ikke noe lampepungt? kun bryter til stikkontakten? Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Paint <3 Var usikker på om stikken skulle være styrt av brytern, så la to muligheter der. Den helt til høyre er med fast spenning, og den nest til høyre er til et evt styrt lampepunkt/stikk. Lenke til kommentar
r0bin93 Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) takk, men trenger hjelp til hvor jeg skal legge ledningene. en jukse tegning på det.. med N L ledere og jord da. hvis du kunne ha tegna opp alle elementene.. (stikkontakt, lampe, 2 pola bryter, koblingsboks) og så vist meg hvor ledningene skulle Endret 25. oktober 2009 av r0bin93 Lenke til kommentar
r0bin93 Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2009 ikke noe lampepungt? kun bryter til stikkontakten? jo, glemte lampa Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 hvis du ikke skjønner hvordan dette skal kobles har du fulgt så dårlig med at du fortjener å stryke! legg deg i selen og les deg opp på grunnleggende elektroteknikk Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 hvis du ikke skjønner hvordan dette skal kobles har du fulgt så dårlig med at du fortjener å stryke! legg deg i selen og les deg opp på grunnleggende elektroteknikk Second that. Sett deg og les om du ikke forstår tegningen over ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå