TheCatIsALie Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Ettersom jeg skal anmelde dette spillet, vil jeg sette meg godt inn i det. Siste jeg har gjort: Vært i et tårn, det var to menn og en svevende greie der. Drept banditter for en mann. Hvor langt har jeg kommet? Så på en side at det er vanlig å bruke 7-11 timer på dette, er det hvis du løper gjennom det, eller hvis du gjør alt? Tror nemlig jeg har brukt over 11 timer allerede.. brukte ca 4 i dag.. Jeg er mest i byen med klokketårn, kommer det flere større byer (ikke medregnet de jeg har vært i, feks den første)? Er spillet veldig forskjellig om du er direkte ond eller snill? Jeg er snill for det meste, stjeler ikke, men drar ofte opp våpen blandt uskyldige da jeg trykker feil. Noen kommentarer? Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Om du bare fokuserer på hoved questen så er fable 2 ganske kort, si ca 10 timer. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2009 Ok, tror jeg venter med å spille mer til jeg får det siste jeg trenger for å ta opp gameplay da. (skal ha både skriftlig anmeldelse og video) Men må kanskje jobbe for å få bedre våpen, har standard sverdet enda.. står jeg burde kjøpe nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå