Nitrius Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 ja alle dere som vet om tweakere til Radeon kort hvem skal jeg laste ned? Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Jeg bruker Sapphire sitt: RedLine er fornøyd med det Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Brukte RivaTuner i starten på mitt Sapphire 9700 Pro AIW (hadde gått over fra et GF4 Ti4400), men da jeg innså hvor begrenset ATI-funksjonaliteten i RT var (tross alt er RT designet i all hovedsak for NVIDIA-kort), gikk jeg over til Rage3DTweak. Dette integrerer seg med ATIs kontrollpanel, og er enkel å bruke, samtidig at man får tilgang til mange avanserte valg, langt mer enn med RT eller Redline... Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 EviLEddiE; vær så snill a, vet du i det hele tatt hva Redline er før du poster eller? ikke bare post om hvor bra ditt program er når du ikke har Peil.... uansett: Redline er Sapphire sitt Tweaker prog som baserer seg på Rage3DTweak, men er optimalisert for Sapphire. (det er penere også..) i tillegg har det skin muligheter Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 OK, sorry... Det er bare det at jeg har hatt meget dårlige erfaringer med tweake-program som følger med skjermkortet (i mitt tilfelle Gainwards ExperTool, fra tiden min med NVIDIA), som gjorde at jeg ikke så Redline som et alternativ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå