kinevass Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hei. Jeg har tenkt til å kjøpe speilreflekskamera om kort tid, men jeg står mellom to alternativer. Canon EOS 450D, og Canon EOS 500D. Hva er forskjellen? Er det ene bedr enn det andre? Trenger litt hjelp her, jeg har ikke peiling på dette:P Lenke til kommentar
Fotoentusiasten Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hei. Jeg har tenkt til å kjøpe speilreflekskamera om kort tid, men jeg står mellom to alternativer. Canon EOS 450D, og Canon EOS 500D. Hva er forskjellen? Er det ene bedr enn det andre? Trenger litt hjelp her, jeg har ikke peiling på dette:P Begge kameraene er testet på Akam. Les testene å se hvilket av de som dekker ditt behov best! Lenke til kommentar
kinevass Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2009 hehe, been there done that for å si det sånn:P Jeg har ikke peiling på slikt, men jeg tror kanskje det blir 450D, g så kjøper jeg et bedre objektiv senere. Meen, om jeg nå kjøper dette --->http://www.netonnet.no/art/foto/systemkamera/canon/Canon-CanonEOS450D-EF-S18-55IS%28117542,3298%29 Er dette hele kameraet, eller er det bare huset? Synes det var så billig:P Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 hehe, been there done that for å si det sånn:P Jeg har ikke peiling på slikt, men jeg tror kanskje det blir 450D, g så kjøper jeg et bedre objektiv senere. Meen, om jeg nå kjøper dette --->http://www.netonnet.no/art/foto/systemkamera/canon/Canon-CanonEOS450D-EF-S18-55IS%28117542,3298%29 Er dette hele kameraet, eller er det bare huset? Synes det var så billig:P Det er hele kameraet (du får ikke kjøpt halve ) - I tillegg så følger det med objektiv (den som er ok og med IS). I tillegg følger det med batterigrep Noe som kan være kjekt å ha. Det du da må kjøpe i tillegg er et minnekort. Og en vekse kan være lurt. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå