4Joy Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg forstår at jeg kan trenge litt hjelp og gode råd ved valg av mitt neste kamera. I forbindelse med at vi skal på en lengre båttur til neste år, ønsker jeg å filme en del av opplevelsene på turen med kamera i tillegg til stillbilder. Jeg anser meg selv som nybegynner og en glad amatør, og har sett at dess enklere i bruk, dess bedre for meg Jeg kunne gjerne ha tenkt meg et type kamera hvor filmsnutter enkelt kan lastes over til pc, at det ikke er for stort og at det finnes billedstabilisator (gynger gjerne ombord i båt). Videokameraer som mye annet liker vel ikke sjøsprøyt eller salt i luften, men om noe vet om noen typer som er mere "resistente" mot dette, mottas tips med takk! Hva med vidvinkel, innebygget eller løst? Med vennlig hilsen Snart på tur Lenke til kommentar
2Olav Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Det fins en håndfull vanntette videokameraer på markedet. Skal det være enkelt og lite, er nok dette tingen. Hvis ikke er vel dyrere kameraer med undervannsposer og undervannshus aktuelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå