ignoreme Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hei alle sammen På tide å kjøpe ny pc, har bestemt meg for å bytte ut Antec 900 med noe litt mer stilrent og stille kabinett. Ønsker ett fulltower da jeg begynner å få en god del harddisker som jeg gjerne vil ha i det samme kabinettet. Lydisolering står også høyt på listen da jeg er lei av sus. (Selv vannkjøling og pumpa som dura ble for mye for meg ) Har sett på NZXT whisper, noen som har erfaringer med det? Ser det får veldig gode reviews overalt, særlig når det kommer til lydisolering. Kommer til å bruke Noctua NH-U12P som CPU kjøler samt en ny kjøleløsning på ett 5870 kort så fort det kommer. Pcen vil inneholde følgende: intel 920 (Noctua NH-U12P kjøler) ati 5870 (Ny kjøler så fort det kommer på markedet) 6-9 harddisker (kommer helt an på kabinettet) Thermaltake thoughpower PSU (bråker svært lite og yter godt) Noen som har erfaringer med kabinettet? Eventuelt andre kabinetter som har mye plass og isolerer godt for støy? Fra før av så henger harddiskene mine i O-ringer for og fjerne vibrasjoner og PSU står på gummiføtter. All hjelp/info tas imot med takk Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Har vel vært en del klaging på at varmen hoper seg opp, øverst i kabinettet. Sånn sett er nok et tower m/ supplerende topp-vifte å foretrekke Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 Da snakker vi om kabinetter som bråker igjen, er jeg redd. Det skal ikke være lett. Noen tips til andre kabinetter da? Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Har ingen alternativer å foreslå på stående fot, men kan i allefall "bekrefte" at toppvifte har noe for seg. - selv på min veldig basic-komponent pc (i motsettning til hva du planlegger å putte inn i din), kan jeg tydelig kjenne varmluft som kommer ut på toppen, mens jeg ikke kjenner noe ut av bakvifta. Så det er noe i at "varme stiger oppover" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå