Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Damer jeg ikke forståer/uvenn med venninne =(

Anbefalte innlegg

morn dere som leser :new_woot: ! Jeg har nå tenkt å spørre dere om hjælp på et emne jeg har forsøkt å fikse i 6 månder no, men som ikke går helt som det burdet =S

Det er mye som ligger bak, men skal prøve å ikke ta alt opp i plenum, men det går utover mere enn bare en ting..sålenge jeg løser noen biter i pusslespillet så skal jeg sikkert få resten til selv=)

Meg selv: jeg er 19. bor i egen leilighet, har jobb og alt (og mere til) uten om dame så klar som da er kronen på verket..og det er det de fleste problemer vi gutter har er det ikke?

Jeg jobber mye for tia (ca 50 timer i uka) og går på 3 fotball lag (5 træninga i uka) og litt styrke og spiding xP (jeg sier mye om meg selv no og angrer vell snart haha x)).uansett, poenget er at jeg ikke har mye tid til å finne damer :thumbdown:

Problemet: SINGEL! det er vell det som er problemet?:O siden jeg er 19 og har vært singel siden jeg gikk på barneskolen :roll: damer har ikke akkurat vært min sterke side, og det som er mitt største problem er den at jeg gikk på yrkesfaglig skole med omternt ingen jenter..alle vennenne mine gikk almen og de får automatisk kontakt dær. Uansett,3 jenter va det jo jeg gikk med, og den ene fikk jeg god kontakt med og vi ble gode venner :w00t:

Men etter 2 år så begynte vi å små krangle omallt mulig, jeg angret etter på hvær gang å ba om unskylding, men i russe tia så sa jeg på en fest hjemme til hu at jeg var lei av hu og alle andre dær..varlitt full å sur fordi jeg ikke hadde fått kontakt med hu den dagen. vi snakkett ikke på en uke (ble sendt rett hjæm under fæsten så klaart) og jeg angret jo noe sinsykt!! det jeg lurte på var hvorfor jeg ble missunlig hele tia, og fant ut at det kunne ha med at jeg likte henne..jeg bestemte meg for å si det fordi jeg tenkte bare det var hygglig for henne å vita at andre enn kjæresten hennes likte henne og tenkte ikke det skulle bli noe problem..

det gikk dårlig du, nå vill hun ikke ha noe med meg ågjøre,men han jeg flyttett inn i leilighet med hadde blitt beste venn med henne ett halvt år siden, og hunn med ham. jeg blir jo fortsatt missunlig og sliter med dette, mista beste venninna mi fordi æ likt hu =(

Jeg har senere møtt andre jenter for å bli samman med, men det fungerer ikke og jeg mister alt av selvtilitt og jeg har ingen jenter å søke til.. noen forslag til hvordan løse problemet?! enten det med venninna (høyest prioritet :) ) elles hvordan skaffe dame?

Takk :D

Bere spørrspørsmål, fordi det er ganske komplisert siden vi snakker mye på MSN med hværandre å vi sier mye dumt til hværandre dær..om det er noe dere lurer på om det jeg skriver så skal jeg svarer dere best mulig..dette er noe jeg har vansklig med å leve med, selv om jeg er opptimist :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her var det mye å ta tak i: Først og fremst; norsken din er forferdelig, jeg sliter med å forstå en del setninger. Hva er "spiding", f.eks?

Hvorfor sier dere så mye "dumt til hverandre", det er greit nok at du sier ting du angrer på en gang, kanskje to ganger, kanskje tre ganger, MEN HELE TIDEN? Du må jobbe med deg selv, for hvis denne ENE jenta du greide å få litt kontakt med ikke greier å holde ut med deg, da sier det seg selv at det blir vanskelig for andre også.

Jeg tror rett og slett at du må ta tak i deg selv og bestemme hva du egentlig vil, sånn som jeg ser det så er ikke venninnen din spesielt keen på mye kontakt, så jeg hadde personlig lagt den saken på is inntil videre.

Hvordan du kan "skaffe dame" er det ikke et fasitsvar på, det er mange veier til Rom. Den enkleste er å jobbe med seg selv, alltid sørge for at man fysisk ser fresh ut, du kan også lese litt om holdninger, lære deg til å bli flinkere til å konversere, retorikkurs (ja, det her bør du om du er like dårlig til å prate som å skrive) osv. Jobb med den indre "Ben =)", det er en person som kan løse problemene dine, og det er deg. Se evt. PUA-tråden her på forumet for tips og triks.

Lenke til kommentar

Ja, sorry med Norsken ! har så lyst å skrive mere enn jeg rekker så hode å fingrene henger ikke sammen for tiden :hmm:

det er mere det at jeg ikke hel klarer å se alt fra hennes synsvinkel og hun liker ikke å snakke om det. Jeg skriver mye rart på msn til henne fordi jeg bomskriver og det blir misforstått :ermm:

Jeg jobber MYE med meg selv for å bli flinkere å snakke med folk. Jeg hadde en bra personlighet da vi var venner, men når vi ble uvenner vart jeg helt forandra og da oppsto problemene .. Den ben folk liker er ikke hær mer, men jobber med å få den tilbake :yes:

Må takke for at du stter deg inn i mitt problem hær ! :) (det skulle stå "speider" x) )

jeg sliter med å legge sakten fra meg siden vi har alt for mange felles venner som vi begge har god kontakt med. De vill ikke blande seg inn og det er jo forstålig=) i tillegg jobber både henne og meg OG kjæresetn hennes i samma firma =S det går jo bra formen del, men hun er ikke helt glad for akkurat det..jaja

problemet er egentlig ett prosjekt uten like og alt for stort til å dra med seg andre inn i, men det er jo godt å få sakt det til noen (alle).. Igjenn, jeg skriver sikkertmye feil, men skal på fotball træning no, så tar det sjappt! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...