tsxpower Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 har en mercedes 230, automat, menn lurer litt på en ting. når jeg setter den i D. skal bilen begyne og rulle frem av seg selv da? uten å gi gass? Lenke til kommentar
iKent Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Ja de gjør det. Den er i Drive, den kjører altså da fremover. Tror Mercedes alltid har hatt det slik på sine automat biler. Det er i allefall slik på min. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Ja. Sånn er det da på alle biler med automat? Det har i alle fall vært det på de jeg har kjørt. Lenke til kommentar
tsxpower Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2009 ok, men når den står i drive, og jeg holder igjen bilen med bremsen, kan den stå sånn lenge da. eller bør jeg ha den i fri? tenker mest når jeg står i et kryss og venter. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 La den stå i D, selv om du står i et kryss og venter. Automatkassene "forventer" det. Og det er helt normalt at biler med automat triller ca. 20 km/t uten at man er borti gasspedalen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå