lamer Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Er det noen som vet om billige lesebrett á la Kindle, å få kjøpt billig fra utenlandske nettbutikker? Lesebrettet bør minimum støtte PDF. Endret 25. oktober 2009 av lamer Lenke til kommentar
kjelle392 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hva er galt med Kindle da? Lenke til kommentar
tingo Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Dette er noe helt annet, men hva med Wikipedia i lommen? Wikireader Endret 26. oktober 2009 av tingo Lenke til kommentar
lamer Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 Hva er galt med Kindle da? Ikke noe galt med Kindle, men den er noe dyr, synes jeg. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hva er galt med Kindle da? Ikke noe galt med Kindle, men den er noe dyr, synes jeg. Tja, noen synes at det er litt ... kjipt at Amazon kan kjøre "recall" på de bøkene som ligger på Kindle'n din etter at du har kjøpt dem... Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Ta en titt på Sony sine e-book readers Kansje ikke så billige, men fungerer meget bra og er ikke låst til Amazon som kindle er.. De selger sony sine på f.eks www.digitalimpuls.no Lenke til kommentar
tingo Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 (endret) Men Sony Reader ser ut til å ha sine egne ulemper, se "Limitations" i Wikipedia artikkelen. Stemmer det at software for å oppdatere den bare finnes til Windows og OS X? Hva med oss som bruker Linux da? Og så er de kanskje låst til Sony sin egen butikk (Sony Connect)? Endret 13. november 2009 av tingo Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg har ikke merket noen limitations på den. Spørs hva du mener med det da? Tipper at du som Linux bruker klarer å finne ut av det. Virtual machine, wine o.s.v Lenke til kommentar
lamer Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 Ta en titt på Sony sine e-book readers Kansje ikke så billige, men fungerer meget bra og er ikke låst til Amazon som kindle er.. De selger sony sine på f.eks www.digitalimpuls.no Kikket på Sony Reader PRS-300BC, og den så neimen ikke dum ut. Det at den ikke er låst slik som Kindle, er akkurat den spesielle egenskapen jeg var ute etter. Takk for tipset! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå