Rob3rt Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Hei! Alle som bor i Bergen, skal selvfølgelig ned på torget å se finalen på storskjerm og heie fram kurt. Alle tar med seg mobiletelefon med oppladet batteri og oppfyllt kontantkort. Er stor fan av Kurt, hører sangen hans "Wedding's off" på radioen fra tid til annen, og bare tenker, helsikken for en sangstemme! Det er faaaen meg nydelig! Så oppfordrer alle til å stemme på Kurt! Det finnes ingen grunn til at han ikke skulle vinne iallefall. Bergensere: Snakkes på Torget i kveld, det blir kult! Lenke til kommentar
_Johan_ Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 I starten syns jeg at Kurt var den fortjente vinner, men per i dag, så stiller jeg meg likt til hvem som vinner. Det må jo sis at jeg hvis jeg skulle velge, så hadde jeg nok gått for Kurt sitt album. Men Gaute er flink han også, spes Frank Sinatra sangen han tok. sykt bra, da var Kurt EIIIID Lenke til kommentar
smetho Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Eneste grunnen til at jeg syns Kurt IKKE skulle vunnet (jepp, han er best) er fordi jeg vil ikke se ham som enda en kommersiell svada-artist. Kunne aldri tenkt meg å kjøpe et album i Idol-regi. Derimot er Fenrik Lane utrolig bra. Syns ikke han trenger hjelp og støtte fra Idol (mer enn han allerede har fått). Hvem kjente til Fenrik Lane før Idol? Svært få... Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 hmm, jeg kan bare ikke se for meg kurt som idol.. men men.. jeg stemmer nok iallefall ikke på kurt. Lenke til kommentar
Movadelic Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Vokalmessig: Kurt Utseende: Gaute så får vi se hvilke egenskaper publikum setter mest pris på Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 23. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2003 Vokalmessig: KurtUtseende: Gaute så får vi se hvilke egenskaper publikum setter mest pris på Krysser fingrene for vokal! Noe annet ville være tåpelig! Lenke til kommentar
uranus Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Kurt vinner sikkert, men med de tennene?? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Jeg kan se inn i fremtiden.. vet med sikkerhet at Kurt vinner! Noen imot? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Fremtiden og fremtiden fru Blom... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå