TheDale Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg vil gjerne ha litt tilbakemelding på dette bildet. Føler selv det ble kjedelig bakgrunn og at det så kornete (selv om jeg hadde iso på 400). På forhånd takk Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Litt i mørkeste laget, men eller funker det bra Lenke til kommentar
Reached Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 likte det egentlig veldig godt, likte at fokuset og uklarheten i bakgrunnen. eneste jeg ser du kunne gjort annerledes var å ikke ha fokuset akkurat i midten (heller plassere det i det gylne snitt). ville nok gjort det mer behagelig å se på, men uansett ble den ganske bra Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Kan ikke helt se hva som er mørkt med dette bildet. Behagelig lys, verken for skarpt eller for blast. Passelig dof også, men synes blomsten som blir fokusert på blir litt for midtstilt. Lenke til kommentar
TGB Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Som nevnt er det litt i det mørkeste laget, men jeg likte dette veldig godt Lenke til kommentar
TheDale Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 Venstre siden som blir litt for mørk da tenker dere? Føler ikke den høyre delen kunne blitt lysere. Ang fokuset er jeg enig med dere at det ble for midtstilt, så det får jeg tenke på til neste gang. Tusen takk for gode kommentarer, tar med meg dette. Ja dette setter jeg pris på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå