Gå til innhold

Syk 360... eller ikke...?

bigsmoke

Anbefalte innlegg

Skriver på poden, så kan bli vansklig. Uansett, 360 begynte å bli ganske rød i ringen i det siste. For et par dager siden tok den kvelden og vel så det. Så spørsmålet mitt er om jeg kan gjenlive det eller om jeg må gi bort 20 spill + en med hau utstyr til veldedighet Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tror det er gått mer enn reklamasjonen har gått ut, noen som. Noen Vet om dette vil gå dårlig da? (faen) og hva er egentlig RROD for no?

RROD er red ring of death. 3 røde lys på xboxen. Ring til microsoft eller logg deg inn på xbox.com å sjekk garantistatus der. Har du garanti på den koster det ingenting å få den reparert.

Lenke til kommentar

RROD: Red Ring Of Death (Rød Ring på Xboxen, der hvor det står hvilke kontroller som er koblet på ..)

Reklamasjon er vel på 3-5 år bare så det er sagt. Så prøv å send inn til MS, er du usikker så ring å hør med dem.

Men prøv ut dette først:

Alternativ 1: Ta alt av kabler fra hverandre, inkludert harddisk/minnekort og Wireless Router(eller hva det kalles). Sett alt inn igjen og slå på Xboxen, kan hende dette hjelper, viss ikke prøv Alternativ 2.

Alternativ 2: Fjern alt av Harddrive og minnekort, inkluder Wireless Router, slå på Xboxen og se om problemet fortsatt er der, er det ikke der da, er det en av gjenstandene du har fjernet som ikke funker.

Funker ikke noe av dette, ring MS og send den inn ; p

Lenke til kommentar

Reklamasjons retten er noe en har KRAV på, i henhold til Norsk lov. Denne er på 5 år. (Denne bør benyttes ovenfor utsalgsstedet, om du ikke klarer å få MS til å ta det under garantien)

Garantien (Noe MS har gitt av egen, fri vilje) MS har gitt er på 3 år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...