Gå til innhold

Spillene du fullførte i 2009.

PgUp

Anbefalte innlegg

Trenkte dette kunne bli en grei tråd å samle spillene vil fullførte i 2009. Spill fra desember 2008 teller ikke, må være i 2009.

Min liste består mye av racing, relativt korte spill iforhold til visse RPG`er.

1. Colin McRae Dirt. Helt greit rallyspill, men syntes fysikken til tider kunne bli litt vel frustrerende. 7/10

2. Fable 2. Herlig RPG! Må spilles spør du meg. 9/10

3. Burnout Paradise. Digg bilspill uten tvil, men litt usikker på om jeg likte helt free-roam aspektet. 8/10

4. Wipeout HD. Herlig futuristisk racing, og solid online del. 9/10

5. Resistance 2. Bedre FPS campain har jeg ikke spillt siden Half-life 2. Online skuffer så absolutt ikke! 9/10

6. Pure. Artig, skikkelig arcade racing, men over altfor fort. 8/10

7. Burnout legends. Det spillet jeg har brukt lengst tid på etter SSX OT til psps. Anbefales! 8,5/10

8. GH: World Tour. Syntes treeren var bedre, men et greit låtutvalg her også. 7/10

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal vi se...

1. Gta IV 9/10

2. Call Of Duty modern warfare 8/10

3. Call Of Duty World At War 8/10

4. 007 Quantum Of Solace 7/10

5. Left 4 Dead 9/10

6. Need For Speed Shift 8/10

7. Guitar Hero 3, World Tour og Metalica 9/10

8. Far Cry 2 8/10

9. Frontlines Fuel Of War 5/10

Ikke så alt for mange. Men mange gode spill og mange timer med underholdning :)

Endret av 1i1i1i1i1
Lenke til kommentar

1. Gta IV 7/10 (Alltid moro med GTA, men "shame shit different rapping" gjør at det ikke får høyere score hos meg).

2. Call Of Duty modern warfare 9/10 (Liker i grunnen ikke fps spill på konsoll, men dette spillet gjorde det meste riktig).

3. Call Of Duty World At War 6/10 (greit spill, men smålei ww2 spill)

4. Mass effect 8/10 (Masse potensiale, det som trekker ned er kjedelige "side quests")

5. Motorstorm PR 7/10 (Diggbart spill).

6. Fallout 8/10 (Veldig bra apokalyptisk rpg).

7. Bioshock 8/10 (Digger "art work" og "setting").

8. Killzone 7/10 (Ikke like bra som Modern Warfare, men absolutt et minnverdig spill)

9. Uncharted 2 10/10 (Beste spillet jeg har spilt på dagens konsoller så langt)

10. Tomb Raider Underworld 7/10 (På riktig spor, men ikke helt i mål).

11. Resident Evil 5 9/10 (Digger serien).

12. Lost Odyssey 7/10 (Bra rpg, men ikke helt der oppe blant de store)

13. Fable 2 7/10 (Masse potensiale, men til tider litt kjedelig og altfor enkelt. "Rpg light").

14. Dirt 2 7/10 (Bra spill, men klarer ikke å bli helt engasjert).

Spill jeg startet på men aldri orket å fullføre:

Gears of war 2, Infinity Undiscovery, Far Cry 2, Resistance 2, Prince of Persia, Sacred 2.

Lenke til kommentar

Kul tråd.

Gears of War 2 10/10(Jepp, full score fra meg. Sykt epic spill, herlig å spille coop. Singleplayeren var overaskende bra)

Gta IV: 10/10(I motsetning til mange andre, har jeg ikke spilt de andre GTA-spillene. Derfor syntes jeg dette var helt toppers. Masse forsjellige missions, og skikkelig bra story)

Bioshock 10/10 ( BESTE fps! Herlig setting, grafikk, story, ALT)

Mass Effect 9/10 ( Et av de feteste action RPGene ever. Eneste som trekker ned, er litt kjedelige side missions)

Lego Indiana Jones 7/10 (Overaskende morsomt spill. Ble så hekta at jeg tilsutt tok alle achievementsene. Runda det med dama faktisk, var great fun)

Crackdown 8/10 ( Må prøves. Eneste som mangler er storyen. Sånn, bokstavelig talt, den mangler. Eksisterer ikke)

Call of Duty 4 7/10 : Helt grei story. Men dritbra skytespill, for all del. Ratinga tar ikke multiplayer i betraktning.

Guitar Hero: World Tour 7/10 : Trenger jeg å si noe? It's guitar hero

Lenke til kommentar

1. Super Mario Galaxy (Wii): 9/10, beste 3D-Mario så langt.

2. Resident Evil 4 (Wii): 9/10, spilt dette ørten ganger tidligere, dette er muligens den beste versjonen, selv om det er bittelitt penere på PS2.

3. BioShock (PS3): 9/10, knall spill, selv om man klart ser at det er et par år gammelt.

4. Mirror's Edge (PS3): 7/10, nyskapende og interessant, men noe hullete.

5. Killzone 2 (PS3): 8/10, ulidelig teit machoaction med lekker grafikk og solid gameplay. Kunne vært lengre og mer variert.

6. Resistance 2 (PS3): 8/10, vellaget men gammeldags skytespill.

7. Fallout 3 (PS3): 9/10, stappet med bugs, men engasjerende nok til å hive uendelig med timer etter.

8. Dragon Quest - Hand of the Heavenly Bride (DS): 8/10, skikkelig retro (det er jo tross alt en remake); solid rollespill som burde være obligatorisk pensum for fans.

9. Uncharted 2 Among Thieves (PS3): 9/10, lite originalt men bunnsolid action, med en engasjerende historie.

10. Klonoa (Wii): 7/10,grisebarnslig men underholdende spill, får litt trekk for vinglende vanskelighetsgrad.

Ellers har jeg diverse liggende som knapt/ikke er påbegynt (Resident Evil 5, Brutal Legend, Dragon Quest - Chapters of the Chosen, Final Fantasy III, Final Fantasy IV, Chrono Trigger, Dead Space, Resident Evil - Umbrella Chronicles, LittleBigPlanet), og enkelte som strengt tatt ikke fullføres:

1. Mario Kart (Wii): 9/10, kanskje beste i serien hadde blitt toppscore med noen flere baner.

2. BlazBlue Calamity Trigger (PS3): 10/10, tidenes beste 2D-fighter med tidenes beste soundtrack.

Lenke til kommentar

Spill jeg har klart i 2009 på xbox/ps3 og wii tilfeldig rekkefølge:

1. Skate 2 9/10

2. Killzone 2 8/10

3. Assassins creed 8/10

4. GTA IV 9/10

5. Prototype 8/10

6. Burnout Paradise 8/10

7. Gears of war 2 8/10

8. Ratchet and Clank: tools of destruction 9/10

9. Saints Row 2 7/10

10. Uncharted 1 9/10

11. Uncharted 2 10/10

12. Batman Arkham Asylum 9/10

13. Call of Duty 4 9/10

14. Guitar Hero 3 7/10

15. Fallout 3 10/10

16. Super Smash Bros Brawl 7/10

Kommer sikkert på fler senere :p

Blir nok flere ut over høsten også :D

Lenke til kommentar

Mass Effect 9/10

Saints Row 2 8/10

Brütal Legend 7,5/10

Prince of Persia 7,5/10

Dead Space 7,5/10

The Force Unleashed 7/10

Resident Evil 5 7/10

GTA IV: The Lost and Damned 7/10

Tomb Raider Underworld 7/10

Call of Juarez: BiB 5/10

PGR 4 5/10

Gun 5/10

Av XBLA/WiiWare:

Shadow Complex 9,5/10

Defense Grid 9/10

Braid 9/10

World of Goo 8/10

'Splosion Man 7,5/10

South Park Let's Go Tower Defense 7,5/10

Battlefield 1943 7,5/10

The Dishwasher 7/10

Wallace & Gromit #1 7/10

Sam&Max Save the World 6/10

R-Type Dimensions 5/10

Turtles In Time RS 4/10

Lenke til kommentar

Far cry 2

Burnout paradise

Brütal legend

Halo 3: ODST

GH:M

GH:4

GH:5

GRAW 2

Cs 1.6 (:p)

Trails HD

Alien Hominind HD

Castle Chrashers

Feeding Frenzy

Shadowrun ( egentlig ingen ting å gjøre ferdi men er jo en training ;))

Dash of Destruction

Fifa 08

Battlefield: Bad Company

Turok (nesten hvertfall)

Lenke til kommentar

Husker nesten ikke, men...

Shadow Complex - Herlig metroidvania. Elsket det fra begynnelse til slutt. 9/10

Resident Evil 5 - Kjempeartig coop, men litt uinspirert og det var mer eller mindre RE4 med nytt malingstrøk (på flere måter). 7,5/10

Braid - Kreativt spill, og jeg liker at det ikke går å dø, men samtidig så er spillet kjempevanskelig. Eller middels vanskelig, i det minste. Litt kort med tanke på pris. 9/10

Devil May Cry 4 - Teknisk sett har jeg ikke runnet det da jeg gav opp på siste boss, men jeg elsker dette spillet. 8/10

Persona 4 - Beste RPG til PS2. Om noen finner det billig (jeg fant det for 79,- på platekompaniet!) så KJØP! 9/10

Condemned - Litt dårlig førsteinntrykk, men det ble bedre. Det er en del skumle øyeblikk i dette spillet, anbefales til alle som liker en uhyggelig spillkveld. 7/10

Professor Layton and the Curious Village - Perfekt gåtespill. 9/10

Phoenix Wright: Justice for All (nummer to i serien) - Dritgøy advokataction/drama. Utrolig vanskelig å legge dette fra seg! 9,5/10

... de jeg kom på nå.

Lenke til kommentar

The Longest Journey - 9/10 Fantastisk!

Red Alert 2 + exp = 8/10

C&C Generals + exp = 7/10 Ikke-engasjerende campaigns.

Fallout 3 + alle exp = 6-8/10 Godt spill, flott grafikk, sørgelig kort main quest, fantastisk lite side quests.

Risen Demo = 9,5/10 Det er kun en Demo jeg spilte, men den fikk meg til å sitte i fullstendig spenning hele veien. Fullversjon må skaffes når eksamener er avlevert.

Lenke til kommentar

Av de jeg kommer på nå er det:

- Killzone 2 9/10 Ufattelig bra FPS spill med drit bra grafikk.

- Battlefield: Bad Company 6/10 Et helt ok spill, litt mye bugs. Humoren i spillet er vel det som faktisk trekker det en del opp.

- Metal Gear Solid 4 10/10 Noe av det aller beste jeg har spilt, sinnsykt bra avslutning på en utrolig bra serie. (Spilt tidligere, men rundet i år også)

- Resistance 2 9/10 Skikkelig bra FPS spill dette også.

- Mirrors Edge 8/10 Fet grafikk, med en morsom vinkel å spille ett spill på. (Spilt tidligere, men rundet i år også)

- Uncharted: Drake's Fortune 9/10 Starten på en skikkelig fet serie. Trodde ikke etterkommeren ville overgå dette men det gjorde det. (Spilt tidligere, men rundet i år også)

- Uncharted 2: Among Thieves 10/10 Et spill som slår alt i år for min del. Må spilles.

Endret av SB-triiP
Lenke til kommentar
Her var det mye høye karakterer, må si dere er flinke med spillkjøpene.. :p

Har litt å si med at faktisk har Fullført det. Da må det være engasjerende nok. Sjeldent noen gidder å fullføre et dårlig spill med mindre det er drit kort :p

Ja, jeg gidder ikke bruke tid på spill jeg ikke liker. Og det er sjeldent jeg er uomtenksom nok til å kjøpe (etter min mening) middelmådige spill, men det hender. Da rundes de som regel etter hvert, men det tar tid.

Ah, husket noe mer.

Watchmen: The End Is Nigh (både episode I og II) - For noe elendig repetivt drit. 4/10

Spilte det BARE for å gjøre en venn glad, for av uante grunner liker han det faktisk. Ugggghhh for guds skyld, ikke la det komme flere episodes.

Endret av Patney
Lenke til kommentar

Uncharted 2: Among Thieves

Beste spillet jeg har spilt. Ever.

10/10

BioShock

Sykt stemningsfullt, ble virkelig sugd inn i spillet, borte fra virkeligheten. (ikke bra mottatt av dama da jeg var likegyldig når hun kom inn i rommet og ville ha oppmerksomhet)

8/10

Killzone 2

Bra spill, fet grafikk og fet fysikk. Ble ikke så sugd inn i verken historie eller multiplayer da, er ikke noen særlig multiplayerspiller.

7/10

Burnout: Paradise

Eneste bilspillet jeg har fullført siden NFS porsche 2000.

9/10

Tipper jeg har glemt noen, men det er de jeg kommer på foreløpig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...