Bendelormen Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Har kjøpt meg en MCE fjernkontroll til min HTPC. Tydligvis reagerte min xbox på dette og bootet hver gang jeg trykket av/på. Dette er nå fikset av at jeg fjernet mce remote i settings. Men her kommer problemet. Hver gang jeg booter min xbox, kommer det nå en sånn setup av media center som jeg må klikke meg igjennom bare for å canselle. Er det noen måte jeg kan kvitte meg med dette? Er utrolig irriterende i lengden. På forhånd takk. -Bendel Lenke til kommentar
Bendelormen Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 ingen som vet hvordan jeg kan kvitte meg med dette? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 du kan jo fullføre setup vel. det skader jo ikke. Lenke til kommentar
Bendelormen Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 har ikke noe å fullføre setup med HTPC er linux, min egen laptop er mac. har ikke noe som har media center kun remoten som starta dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå