Milla Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Så ble ikke helga som den skulle blitt likevel. Har hatt fri fra jobb i hele dag for å vente på "the cabel guy" fra Bravida. Har rydda, vaska og stressa fra tidlig på mårran.. dratt frem møbler og omtrent bygd om så mannen skulle få plass nok å jobbe på.... men kom han? Nope :sad: Fikk ikke så pass som en telefon om at han ikke rakk hit i dag. Nå er jeg s u r ! Så har jeg altså kasta bort en hel arbeidsdag på å vente på en som ikke kom.. og når han ikke kom i dag, så betyr det at jeg må ta nok en fridag for å vente på nytt. *ARGH* Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 kan ikke si noe annet enn at jeg forstår deg. Som regel har dem en elendig unskyldning for hvorfor dem "dessverre ikke kunne komme". Har som regel lyst å be dem glemme å få jobben, men man har jo ikke noe valg så da må man bare kaste bort tiden sin :sad: Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Dette er visst noe alle har opplevd. Etter at de hadde ringt og avlyst et par ganger, kom de da til slutt her å. Mamma slapp dem inn, for jeg var på skolen. Når jeg kom hjem fikk jeg nesten sjokk. For på stuegolvet mitt satt det TO BOMSER! Det så ihvertfall sånn ut, men etter at jeg så at de fikla med noen kabler, skjønte jeg at det var Telenor installatørene. Herregud, begge var støgge som uvær og hadde langt hår ned til rævva! Å få jobb hos telenor er visst ikke så vanskelig... Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Quote: Herregud, begge var støgge som uvær og hadde langt hår ned til rævva!Å få jobb hos telenor er visst ikke så vanskelig... men godt tjener dem.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå