mfb Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Vi jobber med et case hvor vi skal fastsette en pris på 4G. Dette er et mobilt bredbånd med ekstrem overføringskapasitet-100 Mbits/sekund. Da lurer vi på hva dere ville betalt for dette per måned! Vi lurer på: 1. Minste pris 2. Max pris 3. Referansepris (aktuelle prisen du er villig til å betale for 4G) Tusen takk! Lenke til kommentar
B1ny Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Skjønner desverre ikke spørsmålet, men hvis ut hastigheten blir over 10mb/s og dekning hjemme, så hadde jeg vel vært villig til å betale rundt 1000,- for fri bruk. Men dette kommer litt ann på stabilitet og dekning. Endret 26. oktober 2009 av B1ny Lenke til kommentar
mfb Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 trenger litt flere svar, så bare ta dere tid 30 sek til å svare, så får jeg gjort skoleoppgaven min. takker PS: det er 100 mbit/s overalt. god dekning 100 mbit / 10 mbit Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 ikke så veldig vitenskapelig undersøkelse der du baserer dataene på de som gidder å svare på en tråd som dette. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Flytter denne til et litt mer synlig sted et døgns tid så trådstarter får litt respons på undersøkelsen. Flytter den tilbake iløpet av morgendagen Er nok ikke så dumt å opprette en poll med alternativer hvis man vil gjøre det lett for folk og oversiktlig for seg selv Lenke til kommentar
mfb Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 takker, men vet ikke hvordan jeg lager poll :S Lenke til kommentar
Jonern Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hørtes ut som et produkt som gjerne ville lagt seg over 1500 i måneden i pris. Jeg ser for meg at det er svært få som vil kunne klare å benytte hele den hastigheten på en enkelt maskin. Løsninger for deling av linje bør ikke være vanskelig. Et problem som jeg ser selv er at jeg ikke har behov for en så kraftig linje selv, og vil derfor ikke være villig til å betale for mer enn det jeg føler jeg kan dra nytte av som er ca 30 mbit. For det ville jeg ikke betalt mer enn 500 kr i mnd. Prøv å besvare spørsmålet ditt selv, så ser du at du kanskje bør omformulere det. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 1. Minste pris: Rundt 0,- kr. 2. Max pris: 700,- kr. 3. Referansepris: 3-500,- kr. Dog stiller jeg krav til at hastigheten er brukbar, dvs. at det ikke er 100/10Mbps fordelt på allebrukerene på tårnet. Da er vi omtrendt like langt som i dag, bare til en dyrere penge. Som du kanskje ser, så synst jeg at mobilt bredbånd allerede er for dyrt, og burde senkes i pris. Men det er mest pga. begrensningene det fører med seg. Hadde alle 3G brukere på et tårn fått maksimal fart, og ikke del på hastigheten hadde jeg vært villig til å betale den prisen vi har i dag(for fri bruk vel og merke). Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Her er to andre trådar med same eller liknande tema: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1162540 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1164816 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå