Sealine Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Heisann. For omtrent 5 år siden kjøpte jeg meg komponenter og bygde PC selv. Denne maskinen har jeg hatt liggende uten å bruke i et par år nå, men tenker kanskje fikse opp/oppgradere og evt kjøpe en helt ny i tillegg. Dvs at jeg kan ha den gamle maskinen som en evt gjestemaskin eller noe slikt. Specsa var såvidt jeg kan huske slik; Hovedkort: Abit NF7-S 2.0 CPU: AMD Athlon XP2500 GFX: Sapphire ATI Radeon 9500 pro Ram: Corsair XMS 3200 2x1gb HDD: Seagate 250GB 7200rpm 400 eller 500w strømforsyning Er dette hovedkortet i det heletatt lenger noe å bygge på? Tror jeg kanskje bare ønsker få denne maskinen på beina igjen(mener å huske harddisken streika), og i tillegg gå for en ny maskin. Men jeg lurer på er hvilken CPU socket som gjelder nå om dagen for AMD og Intell, AMD2+ eller AM3? Var ganske inni hardware og pc gamet for noen år siden, men nå er det meste fornyet veldig. tror jeg ønsker bygge etter AMD denne gangen og. Forslag til gode Hovedkort til en grei pris? Endret 25. oktober 2009 av Sealine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå