Gå til innhold

mafia problem


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har JÆVELIG dårlig tid på dette missionet. Rygg lastebilen du kjører inn til rampa der sigarene er. Så kjapper du deg inn i lager lokalet. Da sier han karene i lageret at han må pisse. Timing og hurtighet er stikkord her. Så fort han snur ryggen til (eller var det så fort han var ute av døra) så må du gå bort til laste bilen og kaste på sigarekassene. Trikset er å finne ut hvor langt du kan kaste dem for å spare mest mulig "gåtid" Du behøver ikke å gå inn på rampa på lastebilen å stacke kassene. Mener det holder å "slippe" kassene på kanten av planet. Da vil de pent og pyntlig plassere oppå hverandre. Viktig å ta kassene fra lageret i riktig rekkefølge slik at du ikke taper tid på å trykke på "plukk opp" knappen for mange ganger.

Mener jeg måtte ha en 5-10 forsøk for jeg klarte missionet. I det du har lagt på siste kasse er det bare å løpe ned rampa på HØYRE siden av lastebilen og hoppe inn døra. Du kommer da inni passasjersetet men velge driverseat fra menyen. Tar du vesntre siden vil du støte på karen som har pissa. Han vil plaffe deg ned. Så fort du er inne i lastebilen er det bare å vrenge hardt mot høyre og komme seg fort som F*** ut fra området.

 

Da kommer du til neste mission som også er ganske vanskelig.....

 

MazeKing

BTW

MAFIA er vel det beste singelplayer FPS jeg har spilt noen gang. På mulitplayersiden er BF1942 med desert storm mod best!

Lenke til kommentar
Sitter litt fast på en bane på mafia der du skal rappe noen sigarer fra en lastebil på havnen. Jeg lurer på om noen har en walktroug.

 

hehe slapp av.. du har ikke så dårlig tid som du tror..

 

Hvis du legger merke til det, så sier han sjefen først at han trenger noen kasser flyttet litt lenger nede i veien. Stikk ned dit og prat med de gutta som står der, så hjelper de deg å flytte de kassene. SÅ kan du gå opp og prate med sjefen igjen. Nå går det nemlig an å lure ham...

 

Jeg flyttet også de første kassene i en helvetes fart først, og har klart det på den måten også, men den andre måten er altså litt mer avslappende, selv om du trenger å flytte litt flere kasser

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

haha, hvorfor ikke bare spille spillet. og ta deg GOD tid, selv slo jeg ned en med et balltre og tok våpen --> drepte alle i området, tok meg god tid til å legge kassene på planet, videre kjørte jeg ut, stoppet ved parkeringsplassen rett utforbi havnen, og der drepte jeg alle som fulgte etter meg, før jeg la i vei videre :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...