magneman Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hei! Fikk GTA IV i posten i går, og har et problem når det gjelder multiplayer. Tydeligvis har jeg en profil, men som jeg ikke kan spille på! Bilde: http://img25.imageshack.us/i/wtfhaxh.jpg/ Er det en plass jeg må registrere meg, eller er dette en bug? Hvordan får jeg spilt online med Games for Windows Live? Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Er du sikker på at du har registrert en online Account? Edit: Formulerte meg bedre Endret 25. oktober 2009 av Hormonella Lenke til kommentar
Erav Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Du må ha en rockstar socialclub account, en inlogget windowslive account og en gta iv online account. Windows live accounten er msn adressen din osv. Du må 'linke' denne gta iv accounten din til rockstar Socialclub accounten din. det er et forvirrende system de har laget. men trur ikke noen har klart å cracke spillet og fått det til å fungere ulovlig, så det funker fett som faen. Lenke til kommentar
magneman Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Edit: Fikset feilen ved å reinstallere, jeg kunne da logge på og av igjen, og jeg kan nå spille multiplayer. Endret 25. oktober 2009 av magneman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå