rasern Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) ser etter en bærbar stramt] budsjett 5000-7000kr skal for det meste bruke den til wow og se filmer med har ikke tenkt og skaffe en ekstrem bra derfor så lavt budsjett. tenkt og og spare noe av pengene har sett litt på denne ser den bra ut? også denne bare litt støre skjerm Endret 28. oktober 2009 av rasern Lenke til kommentar
rubestee Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 ser etter en bærbar stramt] budsjett 5000-7000kr skal for det meste bruke den til wow og se filmer med har ikke tenkt og skaffe en ekstrem bra derfor så lavt budsjett. tenkt og og spare noe av pengene har sett litt på denne ser den bra ut? også denne bare litt støre skjerm Jeg ville gått for den siste, den har et mye bedre skjermkort en den første! Lenke til kommentar
rasern Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2009 ser etter en bærbar stramt] budsjett 5000-7000kr skal for det meste bruke den til wow og se filmer med har ikke tenkt og skaffe en ekstrem bra derfor så lavt budsjett. tenkt og og spare noe av pengene har sett litt på denne ser den bra ut? også denne bare litt støre skjerm Jeg ville gått for den siste, den har et mye bedre skjermkort en den første! kk takk men noen andre forslagg? Lenke til kommentar
Fabricius Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Jeg har nettopp bestilt DENNE. Elkjøp har 30 dagers returrett og 120 kroner i frakt kan jeg jo spandere for å teste denne ut, hvis jeg ikke skulle beholde den. Den er satt ned fra 8995,- til 6495,- Lenke til kommentar
rasern Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2009 den så bra ut den men kan desverre ikke kjøpe i helga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå