Gjest medlem-98070 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Hvordan sjekker jeg om vindusviskermotoren må byttes? Vindusviskerne funker ikke i det hele tatt nå. Hvor mye koster en vindusviskermotor og er det vanskelig å gjøre selv? Hvor bør jeg kjøpe isåfall? Takk. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Om vindusviskerne ikke fungerer, så kan det jo være greit å sjekke om motorene får strøm først. Kanskje det er ei sikring som har sagt takk for seg? Lenke til kommentar
Gjest medlem-98070 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 (endret) Edit: har sjekka, den får strøm og sikringene er i orden. Hvor får jeg kjøpt ny viskermotor, og åssen er det å bytte selv? Endret 25. oktober 2009 av medlem-98070 Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Oppførte den seg rart før den streika helt?. Feks stoppa midt på ruta før den gikk videre?. for da er det en typisk merce feil som er ganske enkel å fikse Lenke til kommentar
Gjest medlem-98070 Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Ja den gjorde det! Den stoppa på toppen og ville ikke gå ned igjen... istedet kom det bare en rar durelyd Lenke til kommentar
Torben Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Ja den gjorde det! Den stoppa på toppen og ville ikke gå ned igjen... istedet kom det bare en rar durelyd Hvordan fikset du dette ? Jeg har det samme problemet nå! Den har stoppet helt, men oppførte seg rart i begynnelsen som det er beskrevet over. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Det kan jo være at det er bare et stag som har hoppet av og at motoren er grei.. Denne siden kan jo være til hjelp.. http://benzguide.com/index.php?title=Wiper_Motor_Replacement Mye info på nettet bare man gidder å google Endret 14. april 2010 av aurstad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå