A_berg Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 jeg har hatt en diskusjon gående med en kompis, han påstår at få ting funker på linux, mens jeg hardnakket påstår at det på nyeste red hat linux-versjonen funker det meste som er laget for microsoft windows. hvem har rett? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 de fleste windows baserte ting funker på linux Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 At «få ting funker på Linux» er nå uansett galt. Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Linux er veldig versatilt i så måte, det er ikke mye man IKKE kan gjøre med linux hvis man først bare bestemmer seg for å få noe gjort... Men om arbeidet og tida man bruker på det er verdt det, ja det får være opp til hver enkelt å vurdere. :wink: Lenke til kommentar
A_berg Skrevet 23. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2003 det var det jeg trodde, jeg hadde rett! finito med diskusjonen jeg vant over min venn! Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Med litt iherdig insatts så kan du få kjørt det meste gjennom WINE, eventuelt WineX. Men hvorfor? Det finnes alternativer til de fleste programmer. Flere og flere spill kommer i linux versjon. Lenke til kommentar
TimeTwister Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 har ikke testa det selv men Americas Army er lagt ut i linux versjon, gratis download tror det er gentoo som har fiksa det i samarbeid med AA. Fila er på rundt 500 mg, men har ikke prøvd den ennå. Lenke til kommentar
elf2040 Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 har ikke testa det selv men Americas Army er lagt ut i linux versjon, gratis download tror det er gentoo som har fiksa det i samarbeid med AA. Fila er på rundt 500 mg, men har ikke prøvd den ennå. Finnes det linux version uten om bootcden? Lenke til kommentar
Del Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Føler at problemet blir tåkelagt av svarene her. Folk som ønsker å spille heftige spill på maskina er vel fortsatt henvist til Windows. Såvidt jeg vet jobbes det fortsatt intenst med å få Battlefield 1942 til å virke under Linux (hvor utviklerne av spillet er involvert), så det er nok ikke lik at menigmann kan få alt til å funke bare med litt tid.. Lenke til kommentar
whoi Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 har ikke testa det selv men Americas Army er lagt ut i linux versjon, gratis download tror det er gentoo som har fiksa det i samarbeid med AA. Fila er på rundt 500 mg, men har ikke prøvd den ennå. Finnes det linux version uten om bootcden? Gentoo's got a LiveCD version of the game (like they did with the Linux version of UT2003), and this is currently the only way to play it on Linux...we'll be releasing a public Linux cient shortly, but I'm considering this a "Gentoo Games exclusive" for a few days, so if you want it, go get a BitTorrent for it. Det kommer nok snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå