Gå til innhold

Hvor gearer man når man dinger 80?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har ikke spilt de nyeste dungeone. Kan jeg begynne på de når jeg dinger 80 eller må jeg queste i Icecrown først, så heroics på de første dungeons i Northrend, og så begynne på de nyeste dungeons for epics?

 

ToC normal runs får du noen epics fra. Samt crafted items (kommer ann på hvilken klasse du spiller som) og noen emblems run så har du det gående.

 

Heroics kan du vandre inn i som nydinget level 80 uten noen problemer, de som påstår noe annet trenger du ikke bry deg om, vink og ønsk dem en helvettes god dag.

 

Anbefaler ikke å PuGe noe Raids før du har fått mer eller mindre alt i lilla farge. Blir det en whipe er det du som garantert får skylda for det, så fremst raid lederen ikke er kompetent i hodet, noe jeg tviler på egentlig (vi snakker PuGs her).

 

Å få relativt greit gear som nydinget 80 er i dag mye lettere enn i starten av Wotlk, mye takket være ToC.

Lenke til kommentar
Bare link en uferdig [Epic]-achievement. så får du inv med én gang.

 

Støtter denne, og det funker som bare det, på meg også som leader, orker rett og slett ikke å sjekke alle, bare de linker dem :)

 

Ikke så lenge siden jeg begynte å gear min rogue, kjørte ToC normal til jeg hadde alt der + dailies og andre instances som gir easy emblems.

Lenke til kommentar
Hjelper jævlig med kompiser, fått være med i naxx25 og diverse i det siste :p

Ellers så pleier det være lett å komme inn i feks TOC, vet ikke classen din, men mulig du får noen greie oppgraderinger der.

 

Btw, nick crimar? Spiller på silvermoon selv, og var nylig i naxx25 :)

Heter warmunger..

 

Spilt endel nå så har for det meste toc10/25 gear :D

Lenke til kommentar
Last ned:

 

http://wow.curse.com/downloads/wow-addons/...erachiever.aspx

 

Link achivement, du blir invitert. De merker ikke at du ikke har achivement før bossene er nede, og da er det win uansett. Da står du igjen med real achivements og sjanse for gear.

 

Kan man bli banna for det?

 

Nei du blir ikke banna for det. Addonen gjør kun "achivementen" visuelt completed, men den er ikke det. Så det er null form for fjusk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...