Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bofelleskap og støy! Får ikke sove, burde jeg si ifra?

Gjest Guest_Lise_*

Anbefalte innlegg

@_-s-_ * Joa jeg leste, men tenkte at om man skal slå i bordet med norske loven eller politi så blir det kanskje en sånn litt dårlig stemning ut av det. Eller så blir trådstarter "hu derre regelryttern jeg har til samboer"

Ha ha, den likte jeg godt Powerpie (er du singel?)

yup.... er nok det ja.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_ts_*
Så satt han og trykka på den (og lydløst tastatur, neeeeida).
Når man legger til det tidligere innlegget ditt om hvordan du måtte skru på pc-en for å overdve mumingen du hørte av snakket deres, tror jeg problemet dreier seg like mye om dine søvnproblemer som "bråk" fra rommet ved siden av, og tror kanskje du kommer til å ha større problemer enn henne med å fungere i ulike kollektiv, med mindre du finner et som ha langt bedre isolerte soveroom enn det som er vanlig.

Jeg har bodd i kollektiv før. Jeg har gått på folkehøyskole og delt rom med en annen.

Veggene her er kun panel. Ikke noe mer.

Jeg kommer til å ta det opp med henne, men jeg synes de skal få lov til å snakke om kvelden, ja. Derav ørepluggene. Men det at han kommer klokka fem om natta og ikke klarer å HVISKE, det er det store problemet. Og det å løpe ned trappene om morgenen.

Lenke til kommentar

Okei.... jeg klikker.

Jeg har kjøpt øreplugger. Hun babla i går kveld, jeg plugga dem inn, problem solved.

MEN!

I morges stod hun opp sju. Ringe en venninne, lo og snakka kjempehøyt. Pakka inn ørepluggene igjen, men det hjalp ikke fordi hun slamra med skapdører og løp rundt som en elefant så det rista i veggene.

Da hun dro klokka åtte kasta hun igjen ytterdøra så jeg skvatt skikkelig.

Jeg snakka med henne om dette senest i forrigårs. Hvordan skal jeg få henne til å fatte at det må gå an å ta litt hensyn?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...